torsdag 15. oktober 2009

Problemer med bloggen





I går kveld og i dag har jeg ikke klart å verken redigere eller lage nye innlegg på bloggen. Jeg kommer inn på siden der man lager nytt innlegg, men tingene der er helt ommøblert og det går ikke an å trykke på noe. Er det noen fler som har opplevd dette og som vet hva jeg kan gjøre med det? Nå blogger jeg fra mobilen.


Et annet problem jeg har er når jeg skal legge til eller ordne sideelementer. De henger igjen helt øverst, så hvis jeg skal dra dem nedover så klarer jeg bare å plassere dem øverst eller på midten av bloggen. Jeg klarer ikke å få dem helt nederst. Kjemperart! Help me...

10 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Blogger har vært litt "klikk" om dagen og det er tydelig at de har for mange brukere enn hva de ha kapasitet for. Det går utover at systemet deres blir veldig tregt osv. har selv opplevd det slik som du, men det har som regel rettet seg ...

Håper du ikke kommer til å slite med det!

Klem J

Therese sa...

Jeg hadde litt problemer for en stund siden, men nå blogger jeg via Windows Live Writer. Går mye kjappere å laste opp bilder, blant annet.
Lykke til!

Anne sa...

Huff, det var kjedeleg! Eg har ikkje blogspot, så kan dessverre ikkje hjelpe deg, men eg håpar det ordnar seg snart:)
Er jo så kjekt å lese innlegga dine:)
Klem Anne

et kjært hjem sa...

Så kjedelig da! Jeg har ikke opplevd det selv, håper det retter seg! Ha en fiiin kveld :)

Lisas hjem og skatter sa...

innom for å ønske deg ei kjempefin helg :) koselige innlegg du har lagd den siste tida!!! utrolig lenge siden jeg har vært innom her :)

håper at bloggen ordener seg!!! :O)

stor klem fra Lisa

LillaLykke sa...

Hei! Jeg har nok ikke noe svar, men håper du finner ut av det! :)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen og gode råd ang. valg av kamera:) Huff, er det kluss med Blogger nå igjen?! Jeg har ikke hatt problemer i dag? Så jeg vet ikke hva som er problemet ... Men det retter seg som oftest av seg selv. Gi det litt tid.

Klem Anette:)

Camilla sa...

har merket at det skjedde noe her en dag ja!!! Men blogger du fra mobilen!!!! hah!!!!! Det kalrer ikek jeg!!!:) Kult!!

Camilla sa...

har merket at det skjedde noe her en dag ja!!! Men blogger du fra mobilen!!!! hah!!!!! Det kalrer ikek jeg!!!:) Kult!!

MariMaja sa...

Hadde problemer for en tid tilbake og gikk over til windows live writer og det er jeg veldig godt fornøyd med;) Har ikke hatt problemer siden;)