mandag 26. oktober 2009

New Dawn


Her forleden var jeg ute i den lille hagen min. Da måtte jeg bare ta noen bilder av min nydelige New Dawn som fremdeles står med blomster. Jeg plantet den i vår og gleder meg allerede til neste års blomstringstid da det sikkert blir mange flere blomster enn i år.


Jeg elsker rosa roser!


I morgen har vi et bursdagsbarn i huset. Anna blir ett år (tenk at et år kan gå så fort!). Siden Mannen ikke er hjemme i morgen, hadde Ida, Anna, Mannen og jeg en liten feiring i dag. Den som ble mest glad for Annas gaver var vel Ida. Hehe. Hun sitter fremdeles på stuegulvet og leker. Jaja, av og til får man skeie ut og være litt lenger oppe enn vanlig.

Ha en god kveld!


6 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Åååå jeg elsker også rosa roser :) Herlig bidle. New Dawn står i min hage også, men har faktisk skuffet litt i år. Håper den blir blomsterrik til neste år.

Herlig at noe blomstrer helt uti oktober :)

Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

perler på en snor sa...

Så fine de rosene er!
Jeg har også noen som blomstrer fortsatt, skikkelig koselig:)
Ha en fin kveld:)

moa sa...

Vakkert bilde av en av mine absolutte favoritter....nydelig!
Gratulerer med 1-åringen!

moaklem

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Gratulerer med bursdag i huset :-))

Håper dere får en flott dag!
Klem Jorid

Nooria sa...

Åhh, så heldig du er som har New Dawn i hagen enda! Den rosen er fantastisk vakker og standhaftig.

Jeg plantet to stykker i sommer, og jeg gleder meg til å se dem bli større og frodigere neste år :-).

AM sa...

Gratulerer med minstejenta! Stas med den første bursdagen vil jeg tro :)

Vakre roser! :)