torsdag 28. juni 2012

Invitasjon til bloggtreff


Nå er invitasjonen til bloggtreffet klart! Datoen er satt til fredag 31. august kl. 18:00, så hold av denne kvelden hvis du er interiørblogger i Ålesund og omegn. Dette vil du ikke gå glipp av!

Påmelding skjer på mail til jsu@ekornes.no innen 24. august.
Begrenset antall plasser.

Så er det kjempefint hvis du vil være med å spre nyheten videre. Har du meldt deg på, eller tenker å gjøre det, så ta med deg denne invitasjonen til din blogg og skriv om det i et innlegg. Ta også med deg bloggtreffknappen under her og legg den i sidekolonnen på bloggen din sammen med link til dette innlegget, eller til Ekornes sine sider HER. I påmeldingen kan du gjerne legge ved link til bloggen din, slik at vi vet hvem du er når du kommer. :)



Meld deg på! Det er jo kjempegøy hvis vi blir mange. Gleder meg til å se deg! 


hilde

7 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

å kor koselig ;)

kan vi som ikkje er interiør bloggere komme også ;)

monikasmil

Unknown sa...

Hei Monika!

Tror det kommer litt an på hvor mange som melder seg på, men send en mail og hør du. :) Hadde vært veldig koselig å treffe deg!

toves sammensurium sa...

Så herkig med bloggetreff i Ålesund,klart jeg må melde meg på !!!
Gleder meg allerede jeg :)))
Toveklem:)

Karianne Vikse sa...

Hei hei.
Så gøy å finne bloggen din, masse flotte bilder.
La meg til som følger.
Velkommen inn til meg også, bli med på min bloomingville giveaway.
Mvh karianne

Lottemora sa...

Det hadde jo vært skikkelig koselig å være med på det da, men jeg er desverre bortreist den helgen. Men lykke til og kos dere masse.

Ha en fin kveld

Klem fra Lottemora

Liinda.net sa...

Vet du hva som kommer til å foregå? :)
Jeg er ikke ren interiørblogg, så føler kanskje det er litt feil å troppe opp :) Men har jo blitt mye interiør også etter at vi kjøpte huset for et år siden :)

Unknown sa...

Hei Linda!

Har ikke helt oversikt over programmet, men tror det skal være et slags seminar e.l. med noen av de som jobber på Ekornes, omvisning i Ekornesbua, sosialt samvær og god mat. Jeg syns du skal melde deg på! Det er fortsatt ledige plasser. Fristen er i dag, du kan sende mail til jsu@ekornes.no.

Håper å se deg der! :)