torsdag 10. mai 2012

Erteblomster i vann

 

I morgen har jeg planer om å så noen erteblomster i en potte. Har aldri gjort dette før, så jeg er spent på hvordan det blir. Leste litt på nettet i stad, og der var det bl.a. noen som skrev at for å få frøene til å spire fortere, kunne man legge dem i vann over natta før de plantes ut. Så det skal jeg prøve.

Jeg har også vært borti skogen her og funnet noen kvister som jeg skal lage et stativ av som erteblomstene kan klatre på. Naturlig, fint (forhåpentligvis) og billig. :) Gleder meg til det begynner å blomstre litt i hagen her.

Ha en fin kveld!


hilde

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Spurte i forrige innlegg om hvor du har kjøpt mobildekkselet ditt? Dette har jeg veldig lyst på til min tlf :-)
Håper på snarlig svar :-)

takhøyde sa...

Vakker blogg du har...
Følger deg videre!
Heidi :)

Unknown sa...

Hei!

Dekselet er kjøpt i London på en butikk som heter Cath Kidston. Vet de har nettbutikk, så kanskje du finner den hvis du går inn der. :)

http://www.cathkidston.eu/?gclid=CLjDx8XF-K8CFXIvmAodoVmwGA

Ha en god helg!