mandag 7. mars 2011

Fastelavensboller med et hint av rosa

I går dro vi på bowlinghallen etter middag. Det var lenge siden sist, og både jeg og Mannen var glad for at vi spilte med barna. Da er det nemlig et gjerde som kommer opp på kantene så bowlingballene ikke går nedi renna. :)

Etterpå dro vi hjem og spiste fastelavensboller til kveldsmat. Inspirert av den fine bakebloggen til Mauela; Passion 4 Baking, lagde jeg rosa krem. Alt som er rosa er veldig populært her i huset. Og når vi er tre jenter mot én mann, så må han også bare like det.


Fastelavensboller burde vi egentlig spise flere ganger i året syns jeg. Det er jo så godt! Nå skal Ida og jeg pusle puslespill mens vi venter på at Anna skal våkne. Kanskje vi lager fastlavensboller til kaffen i dag. Å kose seg er en viktig del av livet vet dere!

ha en koselig dag

14 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Høres og så ut til å være en fin søndag dere hadde.
Nydelige boller med herlig rosa krem...
Mine prinsesser hadde nok likt rosa krem spesielt godt ja!
Hadde rosa glasur i forrige bursdag, og det var stas!
Ha en fin uke.
Klem

Åse fra mitt lykkehus sa...

yummi, de så deilige ut, har du rosa konditorfarve i kremen?

Klem Åse

Anonym sa...

Nammis! :)
De så farlig gode ut!

Ha en super dag!:)

Klem fra meg!:)

w sa...

Mmm, så deilige ut:)

Ha en fin dag:)
W

Unknown sa...

Bowling er gøy!
I allefall med grind ja, hihi;))
Stilig med rosa krem i bollene ♥

Ha en fin mandag!

Klem Line

Jansson bygger hus sa...

Det så jammen lekkert ut :) Helt enig at man burde spise det oftere! Og om jeg ikke tar helt feil så begynner ikke fasten för på onsdag sånn rent teoretisk, så da kan vi vel spise litt til ;) Ha en god uke! Mvh ELin

beate sa...

nam, dette så godt ut!!
søtt med rosa krem!!!

klem beate

Trine sa...

Åååååååååå det sååå innmari godt ut!!!!

Whitebite sa...

gosh. sweeet!

Karma sa...

Å kose seg er grunnen for å leve:)

Klem Kaja:)

Hildemor sa...

kjempekjekt med bowling:), med grinden oppe blir det jo ekstra gøy:).
såg knallgodt ut med rosa krem i bollene.
Klem Hilde

Mary-Anne sa...

Så fine :D og skjønt med rosa krem

Mona Christin sa...

Hei.

Så delikat med rosa bollekrem. Jentene bestemmer. Vi er i flertall her også.

Boller med krem er tillatt hele året, spør du meg.

Klem Mona C

MissMette sa...

Hørtes ut som en herlig dag dere har
hatt ღ og herlige fastelavensboller :)
....og supersøtt med rosa farge ღ
Ønsker deg en fortsatt fin uke...
Klem fra Mette