mandag 2. juli 2012

Hageglimt tidlig juli


I dag fikk jeg tilbake kameraet mitt fra reparasjon, levert på døra, null kostnad. De har byttet noen deler, og nå virker alt som det skal. Siden kameraet er så nytt, gikk alt heldigvis på garantien. Herlig å ha tilbake kameraet mitt, og jeg løp rett ut i hagen for å ta litt bilder. :)

Det begynner endelig å blomstre litt i bedene mine! Det er så gøy å se. Siden jeg har en ganske ny hage, er det ikke mange planter som har fått etablert seg veldig enda, og jeg jobber med å finne planter som blomstrer på litt forskjellig tidpunkt på året.

I år har jeg også prøvd meg på å så frø, og det er koselig å se de små spirene som stikker opp av jorda. På bildene ser du, fra øverst til venstre:

1. Jordbær, "Korona". 2. Blomkarsespire. 3. Erteblomster.
4-5. Oppstammet rose (husker ikke sorten). 6. Austinrose, "Abraham Darby".
7. Pion, "Dr. Alexander Fleming". 8. Eucalyptusplante. 9. Lavendel.


hilde

4 kommentarer:

Brunt sukker sa...

God kveld:)så masse fine blosterbilder!dyrt å lage hage men gøy ,ser ut til at du har full kontroll :)))klem fra Eli:)

Humlehagen sa...

Koselige bilder,spennende når det spirer og gror!:)Hilsen Else Britt

MittLilleHjerte sa...

Så deilig å få igjen kameraet reparert og levert på døra! Jeg ville gjort det samme-sprunget ut å tatt bilder;)
Skjønne blomsterbilder du har tatt og så spennende når man planter forskjellige stauder i hagen sin:)
Fin dag til deg;)
Klem fra Janne

Anonym sa...

Så fine bilder du viser!!
klem