onsdag 4. juli 2012

Gratis mor og baby-produkter

 
 

Visste du at man kan bestille pakker med gratisprodukter og prøver til mor og barn på nettet når man er gravid eller nettopp har født? Jeg har bestilt tre ulike pakker, og har fått både bleier, bind, smokker, tåteflaske, våtservietter, ulike kremer, body fra Lindex og diverse andre ting som er nyttige når man skal få en baby. Kjempegøy! Nå venter jeg bare på at vi skal få montert stellekommoden på badet så jeg kan rydde alt på plass. :)

Her finner du linkene:




Vet du om flere som deler ut gratisprodukter til mor/barn, så legg gjerne igjen en kommentar.
Ha en herlig dag!

Oppdatering: HER er en samleside hvor du finner link til gratis babypakker. :)


hilde

11 kommentarer:

Anette - Opalveien - sa...

Skal du også ha baby snart? Så koselig :-) Jeg er også gravid, og skal om alt går etter planen operere ut en gutt 13 august:-)
Vitusapotekene har også en stor fin babypakke som jeg har hentet, i tillegg kan du få en angelcare bleiebøtte m refil fra reflex/barnas hus, en liten pakke som kan hentes på helsekost butikker og pakken til rimi om du ikke har fått den til et tidligere barn..

Lillekatt sa...

Hehe, har vært på runde selv! Har hentet på Kiwi, Apotek 1 og Vitus apotek. I tillegg har jeg fått fra Rimi, men den har jeg ikke hentet enda :_)

Lisbeth sa...

Så mange flotte nyttige ting :)
Tenk, den gangen jeg ble mor for førtse gang for 23 år siden, gjorde de det samme.
Nå er det ikke lenge igjen å vente :)

Ha en fin dag!

Klem

mali-mo sa...

Har hentet ut noen jeg også, men har jo fått før så da er detbare noen som dele rut på ny ;) Ny bleiebøtte er i hus iallefall ;)

God rugetid!

I Det Lille Grå Huset sa...

Kjekt med gratispakker...da jeg fikk sønnen min for tre år siden var det Libero, Rimi og Apotek 1 som hadde gratis pakker! Mener jeg har sett at både kiwi og flere av de andre apotekkjedene har gratispakker.
Lykke til med siste innspurten!
Klem Line

Linda S sa...

Gratulere med den lille dere har i vente :) Kjekt med litt gratisprodukter, og då får man jo prøvd ut ulike produkter for å sjå om man liker dei :)

Unknown sa...

Takk for alle tips! :)

Anette; ja, vi venter jente nr. tre. Har termin 19. juli, så det er spennende tider. Lykke til med alt som ligger foran du også! :)

Agnete sa...

Kjekt med babypakker ja, jeg var særlig fornøyd med Libero sin, men pass på! Når du bestiller pakker godtar du visstnok samtidig å bli nedringt av telefonselgere i ukene og månedene etter fødsel. 10 mnd senere har jeg fremdeles ikke ro fra dem...

Anonym sa...

Hey very nice blog!
my site :: amber leaf

Anonym sa...

Babypakker.no er også en kjempebra side med alle babypakker og vareprøver på bleier, smokk, barnemat osv.

Silje Haukelid sa...

Markus & Molly - Barneklær på nett, deler ut gratis gavekort på 100 kr. til alle gravide/nybakte foreldre. Det følger ingen kjøpsforpliktelser/krav til minstekjøp til gavekortet. Les mer om Markus & Mollys gratis fødselsgave her: http://www.markusogmolly.no/pages/gratis-fodselsgave