fredag 13. juli 2012

Abraham Darby

 
 

Jeg har plukket inn en nydelig rose fra hagen. En drøm som har gått i oppfyllelse føles det ut som, så fin som den er. Den heter Abraham Darby, og er en Austinrose. Leste en del på nettet før jeg dro ut og kjøpte roser til hagen, og ble anbefalt å kjøpe Austinroser, siden de er remonterende (blomstrer igjen og igjen gjennom sesongen). Angrer ikke på det!

Hei på dere! Noen dager siden sist nå. Jeg har ikke føda enda, hvis det var noen som lurte på det. :) Går her og venter og er rimelig klekkeklar, enda det er seks dager igjen til termin. Har ikke gått over tida med de andre, så jeg håper virkelig ikke jeg må det denne gangen!

De siste dagene har vi vært travelt opptatt med å ommøblere i kjelleren. Ida har byttet til et større rom, og hennes gamle rom er nå blitt gjesterom. Det passer jo bra, siden min mamma, pappa og lillesøster straks er framme her hos oss for en liten ferie. 

Siden jeg bor en dagsreise med bil unna familien min, har jeg aldri fått oppleve at min familie har kommet på besøk på sykehuset når vi har fått barn. Det syns jeg har vært litt sørgelig, så siden vi får baby midt i fellesferien denne gangen, fikk de streng beskjed om at iallefall noen måtte komme seg oppover og få med seg den store begivenheten. De var ikke vanskelige å be for å si det sånn. :) Så nå håper vi på fødsel før onsdag, siden pappa da må tilbake på jobb. Mamma og lillesøster får det uansett med seg, og det er veldig koselig å tenke på. 

Krysser fingrene for føding i helga! 


hilde

5 kommentarer:

Living laVida sa...

Nydelig farge på de rosene!
Ønsker deg masse lykke til i dagene fremover, blir spennende dager! :)

Marianne sa...

Nydelig rose! Og så spennende med snart forestående fødsel! Blir koselig med familiebesøk nå da :)

Masse lykke til fremover!

Unknown sa...

for en skjønn blomst!
håper virkelig du får familiebesøk der, vet åssen det er ;) lykke til med alt!!

MittLilleHjerte sa...

For en nydelig blomst;)
Lykke til de nermeste dagene;)
Min tur er om ca.3 uker;)

Milla sa...

Lykke til med innspurten på graviditeten. Du har en flott blogg som jeg har fulgt "fra sidelinjen" lenge. Vi har barn på samme alder, har planer om å bygge et hus som er veldig likt det dere har bygd, og jammen har vi ikke termin med kort tids mellomrom - jeg hadde på onsdag og sitter fortsatt og ruger... Forskjellen er at jeg ALLTID går over, så her prøver jeg å late som om jeg er tålmodig...