mandag 23. april 2012

Bursdagsforberedelser i grønt og lilla


 

Dagen i dag har gått til bursdagsforberedelser for Idas barnebursdag i morgen. Hennes yndlingsfarge er lilla, og hun har valgt lilla og grønt som fargetema. Tror denne jenta setter pris på detaljer like mye som mora si. :)

Invitasjonene har jeg laget i Photoshop. Da vi var ferdige med alle, så jeg tilfeldigvis at det hadde sneket seg inn en liten skriveleif, så vi måtte lage dem på nytt. Akkurat på sånne ting er jeg litt nøye, og en invitasjon der det står "burdsagsfeiring" orket jeg rett og slett ikke gi fra meg. Haha!

Nå må jeg tilbake til kjøkkenet. Mange godsaker skal lages ferdig. Ha en fin kveld!


hilde

14 kommentarer:

irene sa...

Koselige innbydelser!!
Ha en bra dag!
/Irene

Anonym sa...

Så fin innbydelse :) Fine farger!!
Og godteriet så jo også digg ut. Hvor får man tak i dette? :)
Line :)

Unknown sa...

Herlige farger sammen ♥
Og flott innbydelse:)
Slike skrivefeil klarer ikke jeg heller, hihi, men jeg tipper at ingen ville sett det:)

Ha en fin fin dag ♥

Marianne sa...

Så flott invitasjon og fargetema! Lykke til med bursdagsfeiring!

Marianne With Nor sa...

Kjempefint! :)

Ha ein fin dag!

Klem Marianne

Marianne With Nor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vimså sa...

Lykke til med barnebursdagen i kveld.
Flotte farger - greit med andre farger enn rosa iblant også..
Klem Mari Johanne

camilla ingrid sa...

Kjempe fine! :)
Hvilken font er det du har brukt?

Anonym sa...

Hei!

Dette så flott ut! Jeg har en konfirmant som ønsker seg grønt og lilla bord om noen uker. Hva slags godteri er det du har pynta med?
Annette

Pink lady sa...

Lykke til med bursdagsfesten! Det blir nok flott!
Klem

Min resa sa...

Oi så fint, er sikker på bursdagsjenten var fornøyd med alt ♥

Klem Camilla

Lisas hjem og skatter sa...

HERLIG invitasjon da :) flinke dere er! Haaper at dere har hatt en vellykket feiring! :)

klem/lisa

Unknown sa...

Heisann!

Godteriet er fra Hval Sjokolade. Kjøpte det på en butikk i Ålesund som heter Nor Engros. Hval Sjokolade selges over hele Norge så vidt jeg vet, både på vanlige butikker, Europris, Staples osv.

Fonten jeg brukte i invitasjonen heter "Champagne & Limousines", og den lastet jeg ned gratis på dafont.com. :)

Hjemmekjær sa...

Jeg er så imponert over de selskaper du steller i stand! Det er så utrolig flott pyntet, og ingenting er overlatt til tilfeldigheter... Du er knallgod på dette!!