onsdag 1. juni 2011

Den første sommerdagen


Så var endelig årets første sommerdag her. I følge kalenderen iallefall. Hurra! Det har vært kaldt og gufsete her i dag, så været minner mer om høst enn om sommer. Om noen dager reiser jeg og jentene sørover for å feriere hos mine foreldre. Der er det forhåpentligvis litt varmere.


For en liten stund siden kom sommerboken "Sanselig Sommer" ut i butikkene. Dette er en bok spekket med sommerinspirasjon fra interiørbloggere, og jordbærpiken var så heldig å få være med! Kjempegøy! Jeg stiller med et bilde av den ultimate sommerbrødskive: hjemmebakt grovbrød med jordbær og sukker på. Det er fantastisk godt!


Nå må jeg fyke. Det går fremover for fullt i hagen, men regn i været gjør at vi må vente med å så.

ha en strålende aften

5 kommentarer:

Henriettes hus sa...

Fantastisk flott bok ♥

Så kjekt at din blogg er med i boken. Delikat bilde av brødskiven og jordbær. Så utrolig GODT ut ♥

Ha en fin fin onsdagskveld og lykke til i hagen :)

Klem Henriette

Lidyll sa...

...for en herlig blogg du har! Jeg legger meg til som følger*smile*

...garatulerer så mye med å være med i denne flotte boken! Må inrømme at jeg har planer om å kjøpe den...*hihi*

...og du, kanskje du har noe prikkete hjemme hos deg? Da kunne du kanskje tenke deg å hive deg på polkadot utfordring hos meg?*blunkesmil*

Ønsker deg en flott kveld, og herlig dag i morgen*smile*

Mona Christin sa...

Hei.

Du passer jo perfekt i den boka. Gratulerer så mye.

Så fin sommerfuglpute i innlegget under her. Den skulle jeg gjerne hatt. Skulle også ønske at HM HOME hadde flere butikker i Norge.

Håper du har fått fotoboka. Litt sent, men godt. Fikk liksom ikke rota meg til å få sendt de, enda de har ligget klare i over en uke. Håper den kommer til nytte.

Ha en fin sprett, skjønne du.

Klem Mona C

MissMette sa...

Hei Hilde :)
Nydelig bok ღ Jeg fikk den for et
par uker siden, og har kost meg
masse med den - sååå mye fine bilder!
Gratulerer også til deg med flotte
bilder og bidrag i boken. Syns det er
stor stas og se bloggvenners bilder
her, et minne... Nydelige bilder du
tar også ღ Ønsker deg en flott kveld,
og ha en strålende langhelg, klem fra
Mette

Home and Lifestyle sa...

Congratulations, it's a lovely book, I just read it here in my garden!!

You will be very proud!

Kind regards, Ingrid