søndag 5. juni 2011

Snart klar. Kanskje.

Jeg pakker og pakker og føler at jeg aldri blir ferdig. I morgen kjører jeg og jentene nedover Gudbrandsdalen fra Sunnmøre til Vestfold, hjem til mine foreldre. Der skal vi være på ferie i noen uker, og det har vi gledet oss veldig lenge til. Siden vi skal være der så lenge, og jeg skal kjøre bilen vår (som har stort bagasjerom), så tar jeg ikke pakkingen så innmari nøye. Jeg har tatt med det meste av barnas klær, for jeg bare orker ikke å stå og vurdere hvilke gensere som skal være med og ikke. Så får det heller bli litt fullt i bilen. :)

Jeg skal også ha med meg litt lysestaker o.l. som vi skal bruke til pynt i min søsters bryllupsfest om to uker. Så her kan jeg ikke sitte lenge. Back to work!

ha en god kveld

12 kommentarer:

Henriettes hus sa...

Hei♥

Lurt å bare pakke med seg barnas klær når du har plass til det :)

God tur og kos dere masse på ferie. Og i bryllupsfesten ♥

Klem Henriette

Pink lady sa...

Kos deg på tur!! Jeg gleder meg til vi sees på Glansdagen:)

Klem Pink lady

Camilla sa...

riktig god tur!!!!!

vi sees!

camilla

RosMari sa...

Deilig med litt ferie hos besteforeldrene. Tenker de ser frem til det... Kjør forsiktig, god tur og lykke til i søsterbryllupet!

Monica sa...

Kos dere mye på ferie :) Håper du blogger mens du er borte

Tonje Skarpsno sa...

God tur nedover! Sees i bryllup :D

Lisas hjem og skatter sa...

kos dere masse! deilig aa ha masse klær aa velge i!!! :)


Bryllup blir nok kjempestas tenker jeg :)

klem/lisa

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

God tur "hjem"!
Ha en fin ferie
klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Hei:) Finfin blogg du har! Og kjeeempefin stue, lyst og trivelig! Kos deg på ferie! Jeg titter nok innom her igjen ja:)

Ruter & Hjerter sa...

Deilig med hjem tur:))
Du hvordan får du så store bilder på bloggen??
Klemmer

Ruter & Hjerter sa...

Deilig med hjem tur:))
Du hvordan får du så store bilder på bloggen??
Klemmer

Ruter & Hjerter sa...

Deilig med hjem tur:))
Du hvordan får du så store bilder på bloggen??
Klemmer