tirsdag 24. november 2009

Travel tid


Nå har jeg nettopp kommet hjem fra foreldremøte i barnehagen. Vi ble tatt med på en av turrutene som de pleier å gå, og da vi kom fram til stoppestedet ble vi møtt med en liten camp opplyst av lykter som barna har malt på selv. Det var kjempekoselig. Vi er veldig fornøyd med avdelinga som Ida går på. Hun gleder seg til å gå i barnehagen de tre dagene i uka hun er der, og det syns vi er godt. Anna skal bli passet av svigermor mens jeg jobber til hun blir litt eldre. Vi er heldige!

Nå går det i et bankende kjør for meg framover, så bloggen blir nedprioritert. Men jeg har planer om å få til innlegg hver dag igjen i desember, og det gleder jeg meg til.

I dag var første dagen på jobb etter endt fødselspermisjon. Jeg hadde gruet meg en del, men det var veldig koselig. Så dette skal nok gå bra. Må bare vende meg til å stå opp litt tidligere enn jeg pleier. Men jeg må si meg glad for at jeg ikke jobber mer enn 60%. Herlig med de dagene jeg kan være hjemme med barna mine!

Ha en god kveld og uke! Tipper det er mange av dere som skal se Grey's nå. Det skal iallefall jeg! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Ja det er godt når barna trives og har det bra! Da har jo vi foreldre det bra også. Og når man er trygg på at de har en god hverdag med mennesker som tar godt vare på dem og gir de omsorg, så er det koselig å sende dem i barnehagen.

Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

Living laVida sa...

Heihei!
Så koselig opplegg i barnehagen:)
Deilig å jobbe deltid når barna er små, jeg også har gjort det helt siden mammapermen var over. Barndommen til barna er en tid man må ta vare på, den kommer aldri igjen, og jobbe kan man gjøre senere i livet!Jobb blir ikke like viktig når man får barn!
Lykke til tilbake på jobb ivertfall!Gleder meg til innlegg i desember :)

kjersti sa...

Er det ikke rart å begynne å jobbe igjen...?
Du har jo barn fra før, så vet jo hvordan det er:)
Syntes det var en stor overgang å se lillegutt så lite på hverdagene...

Kjenner jeg ble kjempemisunnelig når du skrev om konserten med Sissel & Odd... Skulle så gjerne ha vært der!!!
To av mine absolutt favorittartister, platen går på itunes store deler av dagen:)
Må ha vært en fantastisk stemning...? Fikk gåsehud bare av å se dem på Skavland jeg:)

Ha en fin kveld,
klem Kjersti♥

mi-rachel sa...

høres ut som dere har funnet dere en god ordning:) og lykke til på jobben. det høres jo ut som du har en gøy jobb:)

Idun // Breidablikk sa...

Er så godt når en har en bhg en er virkelig fornøyd med! Poden her gleder seg hver dag og har umåtelig mye å fortelle når han kommer hjem, så jeg bruker å gi alle de unike damene som jobber der en oppmerksomhet til jul.. For de har de såvisst fortjent!

Besteforeldre er en velsignelse i slike situasjoner! Her trår både svigers og mine foreldre til om det er noe, og godt er det siden mannen er offshore titt og ofte ;)

Ha en kjempefin dag! Klem fra Idun :)

Love Peace Pionies sa...

hørtes veldig koselig ut på kampen:)
Det er deilig å kunne ha hjelp av besteforeldre, det har vi også hatt..
Godt å utsette barnehage til de er litt større.
klem

Love Peace Pionies sa...

mente campen....:)

Pink lady sa...

Hei!

Så spennende at du er tilbake i jobb igjen!

Håper at du får en riktig god uke:)

Klem Pink Lady

M sa...

Så koselig innlegg....har du planer om ett innlegg i uken?
Jøss...det var mye!
Min pode kom hjem i går med bilde av seg og han fyren under her på mobil...jeg visste ikke at gutten min visste hvem han var engang...hihi!
Tøff er han nå som går bort og spør om å få tatt bilde når han traff på han i byn..Tidig...
Jeg vet ikke om det var et kompliment, men min kjære sønn sa i allefall, at Odd N. så MYE eldre ut enn DEG....hihi!
Klem,M

ELIN sa...

Så hyggelig med tur i barnehagen på møtet. Lykke til med jobb igjen etter permisjonen. Ha en fin dag :) Klemmer fra Elin