lørdag 16. mai 2009

Prinsessespeil


Lenge har det hengt to Malma speil fra Ikea for barnerommet. Jeg malte dem hvite da jeg hang dem opp, og kjøpte senere to kroner fra Panduro som jeg planla å lime på og male. Men så ble det liggende. Det som er så bra med blogging er at man får litt ekstra lyst til å ta tak i prosjekter som venter. Er det fler som har det sånn? :) Slik ble det ferdige resultat. Ble veldig fornøyd, og det ble storeprinsessa som bor på rommet også.


Til 2-årsdagen sin i fjor fikk Ida denne rosa gitaren av onkelen sin.
Er den ikke søt?


Til slutt nevner jeg at jeg har blitt medlem av Norske Interiørblogger! Hurra! Koselig å være med i et større fellesskap der man deler interesser. Syns det er så mange koselige bloggere der ute som er flinke til å oppmuntre hverandre. Det er så bra! Tusen takk til alle som er innom og kikker her, og alle som skriver en hilsen. Det syns jeg er veldig koselig! Og jeg er fullstendig klar over at jeg bruker ordet koselig altfor mye (iallefall hvis en norsklærer skulle rettet på meg), men jeg syns det ordet er så KOSELIG, og rommer så mye fint.

Det ble ingen nasjonalromantiske bilder til 17. mai på bloggen min, men kanskje jeg får tid senere i dag. Det er strålende vær her, så jeg blir iallefall ikke sittende inne. Så ønsker jeg dere alle en koselig 17. mai-feiring! :)


16 kommentarer:

perler på en snor sa...

Så søte og KOSELIGE:) de speilene ble.
Ha en fin dag:)

Emmas Verden sa...

Kjempesøte..Kos dere og nyt det deilige været..Ha en strålende 17.mai!!!Klem Anne***

adales verden sa...

De ble kjempefine,angrer nå på at de to brune jeg hadde, gikk i containern sist vi hadde sjau her!
ønsker deg riktig fin 17.mai helg!
klem

mi-rachel sa...

de speilene ble kjempe søte.
jeg liker også ordet koselig :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

hei :) fann deg på nib, koseleg blogg du har :)

speilet vart kjempesøtt :)

håpe du får ein KOSELEG 17 mai :)

VintageOslo sa...

Likte gitaren kjempegodt jeg!

Jannicke sa...

Velkommen til Nib!
Gleder meg til å titte innom igjen..
17.mai hilsen fra J.

Anette {foreldremanualen} sa...

Heisann! :-)
Så smart å lime på kroner på speilene - ble skikkelig fine! ;-)

M sa...

Skjønne prinsessespeil på veggen der!

Velkommen til NIB, ja, jeg ble medlem i forrige uke.

Riktig god 17.mai,
tre roser til deg fra meg!

@->- @->- @->-

Håper du besøker meg også!

VillaVanilje sa...

Det ble bærre lækkert
kreativ må du være!
Flott blogg, velkommen til NIB
Hilsen Villa vanilje

Tomines hjem sa...

Hei frue.. og grattis med medlemsskap.. Takk for hilsen.. og gjett om jeg ble glad når jeg hilser innom.. jeg har nemlig speil.. og helt like kroner på prinsesserommet... jeg tror jeg må kopiere litt!! Skal ta bilde av et bilde jeg har laget også, hvor jeg bruker samme kronen,, veldig søtt... ha en deilig 17. mai.. og kos deg med is og jordbær!!
tomineshjem

Bo med Lena sa...

Så fine speil du har laget!

Ønsker deg en flott 17.mai og heia Norge og Alexander:)

Therese sa...

Velkommen til NIB og grattis med fine speil. Dette var en god ide og ikke minst billig og lekre. Håper du får en flott 17. mai med dine kjære :)

Simple Lovely sa...

Sjønne speil du ha laget til datteren din:)
Englevingene har datteren min og på rommet sitt, supersøte!
God 17ende til deg:)
(Her i Stavanger er det blitt overskyet og mye vind, ikke fullt så heldige med været som dere) men skal bli mer kake-is-pølse-spising på oss etter litlå har tatt seg en høneblund.
Klem Julie Helen

Andre etage sa...

Velkommen inn på NIB:)

Flott blogg du har.

Ha en super helg!

Anonym sa...

Kjempe søte speil!:) og vakker gitar da!