torsdag 6. desember 2012

Om å stresse ned


Så var det plutselig en uke siden forrige innlegg. Nora har vært syk, og i helga var vi på julebord med Mannen sin jobb på spahotell i Geiranger. Superdeilig!!! Tiden flyr, og jeg prioriterer lett bort både blogg og andre ting nå for å nyte tiden sammen med familien min. Jeg er ferdig med at førjulstiden skal være bare stress og kav. Etter husbygging og diverse andre omstendigheter føler jeg meg allergisk mot stress, og har behov for å strippe vekk alle gjøremål og oppgaver som skaper en stressende hverdag. Huset vårt får ingen julevask i år, og jeg tror ikke jeg kommer til å bake noen julekaker heller. Kanskje noen sammen med jentene bare. Vi skal feire hos min familie, så vi kan kose oss med mammas julebakst. :)

Jeg var ikke helt ferdig med å vise bilder fra barnevelsignelsen, så det kommer vel etterhvert. Nå sover alle barna våre, og jeg skal synke dypt ned i sofaen og zappe foran tven. Satse på at jeg kommer over en god (eller dårlig) krimserie. Vi blogges plutselig igjen!


slappehilde

3 kommentarer:

Torgunn sa...

Takk for ærligheten Hilde. Her i heimen blir det heller ingen julevask eller de syv slag. Jul blir det likevel, og jeg gleder meg! God jul! :)

Miss Susie and the Bandits sa...

Så fint bilde :o)
Du er absolutt ikke den eneste som ikke skrubber ned huset før jul ;o)
Og ferdig pepperkakedeig fra Ikea er en fin ting! Hihi!
Ha en fin førjulstid ;o)
Klem Susanne

noste sa...

Deilig å lese:) for her blir det heller ikke noe julerent med 7 slag på bordet;) men vi skal kose oss som bare det allikavell:) gleder oss til jul og god jul til deg og dine og