søndag 23. desember 2012

Juletrehogst

 
 
 
 
 
 

Første dagen på juleferie dro vi ut i skogen til noen venner med pappa på juletrehogst. Hadde vi ikke julestemning før, så fikk vi det iallefall nå. Ut i snødekt skog, jentene på ski, pølsegrilling på bål, julebrus og frosne tær. Et riktig så koselig juletre fant vi også. :) Nå står det ferdig pyntet i stua, og julefreden kan senke seg. Èn ting er sikkert: vi gleder oss til i morgen! Men lillejulaftens forventninger er deilig å kjenne på også. Ha en nydelig kveld!


hilde

3 kommentarer:

Ida sa...

Her gikk smilet rundt, og jeg kjente det begynte å krible i kroppen!
Jeg tror jammen du klarte å smitte meg med julestemningen:)

Ha en superduperfin jul!

Klemmer fra Ida

Bratte Bakka sa...

So herleg!!!
Vil ynskja deg og dine ei velsigna jolehelg!

sa...

Herlige bilder, hadde jeg ikke julestemning fikk jeg det iallfall nå :) Men jeg må nok innrømme at nå har jeg virkelig julefølelsen - og deilig er det!

Ønsker deg en riktig god jul :)