tirsdag 9. oktober 2012

Kjøkkenhylle fra Ikea


På veggen ved enden av kjøkkenbordet har vi en hylle fra Ikea hengende. Elsker den store klokka (også fra Ikea)! Veldig kjekt med så stor klokke når vi er trøtte i trynet på morgenen, og når skolejenta vår skal øve på å skrive tall og lære tiden. I snorene henger det stadig nye tegninger fra barna. Hva gjør dere som har tegneglade barn med alle tegningene egentlig? Det er jo en evig strøm med stadig nye ark. :) Her går de aller fleste i papirsøpla når de har ligget på benken eller hengt i snorene på utstilling en stund. Noen ytterst få sparer jeg på, sånn i tilfelle det skulle være gøy å ta dem frem igjen en gang.

God tirsdagskveld!


hilde

10 kommentarer:

englemor sa...

Kjempe koselig hylle!
Så smart med bånd til å henge tegninger ol på.
Her går også de fleste tegningene i søpla etter de har vært utstilt litt :-)))
Sparer bare på de som det er lagt litt arbeid i.
De legges i en kasse på loftet etter hvert. Har en kasse til hver av ungene med ting de lager og tegner. Funker det.

Klem

Reidun Beate sa...

Så genialt. Dette tipset må jeg lagre til datteren min blir gammel nok til å tegne :-)

Miriam Lilliana - Novemberbarn sa...

Så fin hylle! Likte spesielt godt ideen med den kvisten under. Det må jeg kopiere når vi en gang får ordnet eget kjøkken :-)
Jeg vil tro jeg kanskje kommer til å legge barnetegningene i en perm etter hvert. I hvert fall dem som det er lagt litt arbeid i. Da kan du jo ha dem i plastmapper også holder de seg fine. Ellers funker det jo fint med kister også.
Klem fra meg

Elin på landet sa...

Så fint! Kjempesmart med den kvisten under. Jeg har selv en lagn hylle over kjøkkenbordet, som mangler noe under! Jeg må rett og slett ut og finne meg en kvist! Takk for inspirasjon!

Frk Elton sa...

Veldig fint stylet hyllle :)
Her bruker jeg en drivvedstokk med klyper, egentlig julekalender, til å henge opp tegninger og andre kunstverk. etter en stund arkiveres alt i hver sin store pappkasse. Klarer ikke kaste noe men ser jo at det kan bli vel mye å spare på, hehe ;)
Ha en flott dag!

Klem

Jijji sa...

Kjempelurt med oppheng med snorer til barnetegninger. Jeg har en egen mappe hvor jeg samler på noen utvalgte malerier/tegninger. har også ambisjoner om å lage et lite "galleri" på veggen med en en del rammer som jeg kan ha barnetegninger og bytte ut innimellom.

Ha en herlig onsdag!
Her skal det males.

Klem fra Jijji

Anonym sa...

Så koselig hylle!
Jeg legger tegningene inn i bildealbumene. Selvfølgelig ikke alle, men de fineste.
KLem

Tonje sa...

Jeg har kjøpt to store esker (Dobbelt så store som A4 bare "tynne") Der sparer jeg på de fineste tegningene. Mamma sparte på mange av mine barnetegninger. De har jeg fortsatt :)

Iselin sa...

Hei Hilde. Jeg setter tegningene til barna i hver sin perm og daterer dem med årstall. Jeg tar vare på de tegningene som faktisk "er" noe. Moro å ha til senere, og så blir de ikke ødelagte av å stå i perm - og tar lite plass :)

Iselin

Anonym sa...

Hei,

Husker du hva hylla fra IKEA heter?

Superfint!;)