fredag 24. august 2012

Sunnmørsposten og Ekornes bloggtreff


Hei og hå! Tidligere i sommer hadde jeg besøk av en veldig søt journalist fra Sunnmørsposten som skulle skrive en sak om blogging, og for et par uker siden var den flotte artikkelen å lese i avisa. Jeg må si det var veldig gøy å få komme på trykk ved siden av selveste Fru Fly. Ikke like lett å posere på bilder syns jeg, så litt fjasing ble det. Er mer komfortabel bak kameraet enn foran, det er iallefall sikkert. Sånn ser jeg ut når jeg sitter og blogger. Haha! Man må bare glemme janteloven, og by på det beste av seg selv i sånne situasjoner. :)


Har du meldt deg på bloggtreff da? I dag er nemlig siste frist for påmelding, og det er fremdeles plasser igjen! Så er du blogger i Ålesundsområdet, og lurer på om du skulle meldt deg på: Det er ingenting å lure på! Send en mail til jsu@ekornes.no i dag! Det blir en veldig koselig kveld, og i tillegg til å få møte stylist Berit Steffenssen og designer Rikke Wold, blir det også besøk fra Norske Interiørblogger. Dette blir bra, og jeg gleder meg veeeeldig! Bli med du også da!



hilde

6 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Å, så utrolig moro!!! Du er så vakker, så tipper det ble mange bra bilder ;)

Kos dere på treff!! Her er det bryllupsfotografering som står på planen ;)

Klemmer fra Stine og god helg!

Unknown sa...

Så gøy!!
Fine bilder tipper jeg, du er jo så FIIIIN:)

Gøy med bloggtreff, her blir det i morgen, på selveste Home&Cottage - gleeeder meg:)

et kjært hjem sa...

Så kjekt!! Glemte jo helt å spørre om det sist, var vel for oppslukt i Nora (og Filip som reiv ned alt) ha, ha ;)Håper du har tatt vare på artikkelen så jeg kan få lese den! Vakker på bildet!! Passer veldig bra foran kamaraet også, ingen tvil om det ;)

Gleder meg til bloggtreff ;) Klem Ane

Anonym sa...

Du ser kjempe fiiiiiiin ut!!!! STOLT storesøs:):)

Anonym sa...

Du ser kjempe fiiiiiiin ut!!!! STOLT storesøs:):)

Living laVida sa...

Heihei!
Kjempefint bilde av deg, du gjør deg absolutt veldig bra forran kamera! :)
Blir kjekt å treffe deg på bloggtreffet, jeg gleder meg :)
Fortsatt god helg til deg!