søndag 4. mars 2012

Vinneren av giveaway


God søndag dere! Nå er vinneren av giveawayen trukket (tilfeldig via random.org), og den heldige vinneren av mineralsminke fra Bello Beauty Care er: HELENE uten blogg. Gratulerer!!! Helene skrev noen veldig fine ord i kommentarfeltet som jeg vil dele med dere.

"Hvis du elsker livet,
så kast ikke bort tiden,
for tid er det som
livet er laget av"

Benjamin Franklin

Tusen takk til alle som deltok i konkurransen. Skulle ønske jeg kunne gi dere alle en gave, men det får bli en cyberklem i stedet. KLEEEEEEM! Og en titt innom nettsiden til BELLO BEAUTY CARE (klikk på navnet, så kommer du dit) anbefales. Kjempebra mineralsminke til en veldig god pris. 


Vi har hatt en strålende søndag med middagsbesøk av gode venner. Men først var jeg og Ida i barnebursdag på Barnas Lekeland. Kjempestas! Jeg fikk krølltang av mamma og pappa til jul. Syns det er litt vanskelig å bruke den på mitt eget hår. Jeg får det liksom ikke helt til. Men Idas vakre hår klarer jeg å krølle, og jeg måtte forevige min nydelige jente på vei ut i stad. Veldig moro med prinsessekrøller i håret. :) Det skulle jeg gjerne hatt hver dag! Får vel bare sette i gang og øve...


hilde

2 kommentarer:

Pink lady sa...

Så nydelig hun er med krøller. Jeg fikk også krølltang til jul, men har ikke fått prøvd den enda..

Ønsker deg en flott uke!

Klemmer i fleng

salige lavendel sa...

Gratulerer til den heldige vinneren. Og for et nydelig prinsessehår hun har!