mandag 26. mars 2012

Ny kommode i gangen

 

For en liten stund siden fikk vi oss en ny kommode til gangen. Denne har vi tenkt på veldig lenge, men siden Ikea er såpass langt unna, har vi ikke fått kjøpt den før nå. Det er en Hemnes-kommode, samme serie som skoskapene våre. Nå er gangen mye mer ryddig og fin. Kommoden har plass til masse! Jeg skiftet ut de opprinnelige knottene med porselensknotter fra Kremmerhuset. Sommerfuglprintene er fra Hagedornhagen.

Nå er det snart påske, og påskepynten skal hentes ned fra loftet i løpet av kort tid. Vi får besøk i ferien av mamma og min bror og svigerinne, og det gleder vi oss veldig til. Ingenting er som kvalitetstid med familien med påskekos og brettspill. :)

Jeg har hatt en super helg i Oslo. Tusen takk for alle de koselige bursdagshilsnene jeg fikk på fredag. Det gjør meg glad. Ha en god uke!


hilde

16 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så fint det ble... Veldig stilrent.
Ha en knall fin uke
klem

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så fint det blei ☺ har selv den kommoden og er kjempe fornøyd ☺
Ønsker deg en fin fin Mandags kveld..

Sommerjenten sa...

Så fin kommode og nydelige bilder! For ikke å snakke om den flotte brune stolen, liker! :)

Unknown sa...

Så flott det er i gangen deres:)
Og skuffer og skap får man aldri nok av ♥

Ha en fin fin kvled:)

Bringen Blomster sa...

Så fint det ble :)
Kan jeg spørre hvilken farge du har på veggene? Ser ut som en veldig fin farge :)

-synnøve-

Christine sa...

Komoden er kjempefin og jeg liker at det er mange skuffer i flere størelser :D Dessuten har du pyntet det veldig fint! Vil ha større leilighet nå! får så my inspirasjon når jeg er innom bloggen din :D

Wanja sa...

Nydelig kommode som skapte et ryddig preg i entreen. Likte påskedekorasjonen og fikk inspirasjonen til å gjøre noe lignende selv :-D Ha en fortsatt fin og inspirerende uke !

Mona Christin sa...

Hei.

Så fint det ble. Liker gangen deres altså.

Og gratulerer med dagen som var.

Klem Mona C

Den Grønne Baljen sa...

Så fint dere har det... Likte stolen din veldig godt =))

Ønsker du å være med å vinne gavekort, velkommen til bloggen min =)

Ønsker deg en fin vårdag

Kerstin

Heims verden sa...

Ååå, gangen deres er så flott:D Det ble kjempe fint med kommoden!

Ønsker deg en fin dag!

Pernille sa...

Ka farge som e på den lange veggen i gangen din Hilde?? Den va veldig fin og behagelig! =)

Villa Wikan sa...

Gratulerer med overstått Hilde! =)
Ble veldig fint med den kommoden. Oppbevaring får man aldri nok av =)
Klem Linn

Marianne sa...

Så flott gangen ble! Superfin kommode :)

Anonym sa...

Hei! Utrolig fin blogg! Jeg blir alltid inspirert av å lese her :) leste tidligere en gang at du hadde laget en pastasalat. Har du noen oppskrift på denne? :)
Kamilla :)

Unknown sa...

Hei!

På veggene i gangen har vi ferdigmalte panelplater fra Huntonit. Fargen heter "Frost", men jeg vet dessverre ikke fargekoden. Kanskje man kan google det. :)

Kamilla: Pastasalat lager jeg egentlig bare ut fra fantastien. Men hovedingrediensene pleier å være:
- Pastaskruer
- Skinke
- Paprika
- Sukkererter
- Mais
- Purreløk
- Kesam
- Majones
Jeg blander like mye majones som kesam og krydrer med salt og pepper etter smak. Ha gjerne hvitløk oppi også. Det smaker kjempegodt! Så blander jeg alt til slutt. Lykke til! :)

24 sa...

så fantastisk fin gang :) og så mye god oppbevaring !

ha ein fin påske

klem
henriette