fredag 23. mars 2012

Min dag


Jeg fyller år i dag, og selv om jeg allerede har feiret med venninner, så feirer jeg litt med meg selv også. Gulrotkake må jo være den beste kaka som er oppfunnet! Akkurat passe søt, og veldig, veldig god.

I dag tidlig ble jeg vekket av min mann og to døtre som stod med smellbonboner ved siden av senga. Veldig stas! Med hjemmelagde kort, gaver og bacon og egg til frokost kan en vel ikke få noen bedre start på bursdagen sin. :)

I helga reiser jeg til Oslo for å feire en venninnes 30-årsdag. Gleder meg veldig til å ha en hel helg for meg selv sammen med de gode venninnene mine. Siden jeg bor så langt unna, treffes vi ikke så ofte lenger, og da må man ta ekstra godt vare på slike muligheter.

Nå må kofferten pakkes ferdig. Har en kanelbolledeig til heving som jeg skal rekke å bake ut også. Må jo lage litt kos til familien min som skal være hjemme. 

God helg!


hilde

19 kommentarer:

Ida - Villa VR sa...

Gratulerer så mye med dagen din i dag! :)

måtte le litt for meg selv, for vi skal feire mannen sin bursdag i helga. Og da er det både gulrotkake og kanelboller som skal bakes :)

god tur til oslo, kos deg!

klem

Lene i Annekset sa...

Gratulerer så mye med dagen og kos deg i Oslo i helga! :)

June sa...

Gratulerer så mye med dagen og ha en fin tur! :) Klem

Unknown sa...

Happy Birthday and enjoy the weekend with friends. Greetings from Slovakia. Renata

loftkroken sa...

Gratulerer MASSE Hilde :))
Den kaka så veeeldig god ut ♥
Nyyt ♥

Klem Bente

Unknown sa...

Gratulerer så mye med dagen, og god tur:)

Klem Linda

Unknown sa...

Gratulerer så mye med dagen, og god tur:)

Klem Linda

Christine sa...

så koselig :D Gratulerer så mye! Fikk kjempe lyst på kake nå da men :P

En rosa fugl sa...

Gratulerer med dagen!

Kaken så god ut:D Spiste jordbær igår jeg, var godt:D

englemor sa...

Gratulerer så mye med dagen Hilde!!!!
Kos deg max på tur!

Klem fra Hilde

Renate sa...

Gratulerer så mye med dagen! Og kos deg på tur!
Klem

Unknown sa...

Gratulerer så masse med dagen!!
Herlige bilder ♥

KOS deg med venninnehelg, det høres GØY ut:)

beate sa...

super-lekre bilder!!
gratulerer sååå mye med dagen!!

klem

Darling Grey sa...

Gratulerer så mye med dagen! Kos deg masse!

små øyeblikk med cams sa...

Gratulerer med dagen! :)
Gulrotkake er noe av det beste jeg vet :)
Nyt helgen og kos deg!
Klem
Camilla

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Kos deg på tur!
Eu

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Gratulerer så mye med dagen! Og kos deg på Oslo-tur! Det er jo supert vær nå, så det blir sikkert flott!

Klem Cathrine :-)

Svenja sa...

wow, this looks even better than the waffles :))
hugs, svenja

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Gratulerer så mye med dagen som var! Håper du koste deg på bytur :)