mandag 5. mars 2012

Vårlig lyshus


I vinterferien tok vi oss en tur til Sverige for å handle litt av både det ene og det andre. I Strömstad ligger en veldig søt butikk som heter Västerläge, og der kjøpte jeg bl.a. dette lille telyshuset fra Bruka Design. De fins i større størrelser også. Fint, ikke sant?

Dagen i dag har vært litt sløv. Barna har stort sett vært ute og lekt, og jeg har ikke fått gjort mye fordi bekkenet er veldig vondt for tida. Jeg har nok vært litt for aktiv de siste dagene. Det straffer seg å både rydde og støvsuge har jeg funnet ut. Utrolig kjedelig! Det er neimen ikke mye jeg får gjort. Er det noen som har erfaring med fysioterapi når man har bekkenløsning? Hjelper det?

Ha en fin dag!


hilde

19 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Jeg har hatt kraftig bekkenløsning alle tre svangerskapa mine, blei verre og verre for hver gang.. Gikk til fysio/ manuellterapaut ukentlig... Jeg fikk behandling m elektroder som sendte små støt- det hjalp godt... Hilsen Maria

Unknown sa...

Koselig med hvitt hus nå mot vår og sommer:) Fint bilde ♥

villa lotta sa...

Lovely, I like!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig fint hus... lekkert!
klem

stallnilsen sa...

Bekkenløsning er noe dritt og få, håper du ikke blir for ille plaga,
t lys huset var kjempefint, det e fint og komme sæ over grensa av og til og shoppe litt :)

Ha en fin uke, hilsen Lisbeth.

Øyeblikk sa...

Kjempe koselig bilde! :)
Jeg gikk til fysio under sist svangerskap. Hun var utrolig flink til å massere rygg og nakke. Det hjalp kanskje ikke så mye på bekkenet, men jeg følte meg helt super etterpå. Anbefales! ;)

*Ha en fin mandagskveld*

klem

Gitte sa...

Nydelig bilde:) Sommerfølelse:)
Klem Gitte

Margrethe sa...

Jeg kan virkelig anbefale fysioterapi med tanke på bekkenet. Jeg var hos fysiolog to ganger, og hadde ikke vondt i resten av svangerskapet!

God bedring til deg!

my little life sa...

Så koselig lyshus! Anbefaler fysio! Det hjalp meg veldig for å få veiledning på å trene bekkenmuskulaturen riktig på egenhånd :)

i mitt lille rekkehus sa...

Kjempe søtt hus!! Passet så fint til pastellfargene dine. Her må det tas rolig også, heldigvis ikke plaget meg bekkenet, men bare 11 dager til termin:):) Lykke til videre!

Ingvild sa...

Anbefaler absolutt fysio ved bekkenplager. Jeg gikk på gruppetrening ved Moa fysikalske i begge mine svangerskap og det holdt meg i sjakk fra å ikke måtte bruke krykker!

Når man er gravid med bekkenløsning er husvask og støvsuging mannens jobb (det fortalte vår jordmor oss da vi var på svangerskapskontroll sammen ;))

Lykke til i resten av svangerskapet, håper det ikke blir alt for ille!

Klem Ingvild

I Det Lille Grå Huset sa...

Kjempekoselig hus =)
Jeg var på med på et prosjekt da jeg gikk gravid hvor noen skulle trene og andre ikke..meningen var å se om det forebygget bekkenløsning! Jeg var med i treningsgruppa hos fysioterapeut og hadde ingen plager med bekkenet!
At jeg har fått det nå i etterkant er ingen ting å snakke om :P
Lykke til!
Klem Line

Anonym sa...

Kjempefin duk! Vakre farger! Finnes den i handel ennå? :-) hilsen Kamilla

Anonym sa...

Hadde bekkenløsning i alle 3 svangerskap. Værst med gutt i 2. svangerskap. Hjalp med et varmt bad hver kveld, fysio tapet bekkenet 1 gang i uken, behandling 2 ganger i uken. Jeg kunne ikke kjøre bil, ikke gå trapper og brukte krykker. Var hos kiropraktor - IKKE GREIT. Trente i basseng de to andre svangerskapene - det var jenter og mye lettere :-)

Hilsen Catherine

Unknown sa...

Hei Kamilla!

Duken er et kjøkkenhåndkle fra GreenGate. Mønsteret heter Paisley. Tror det fortsatt er i salg. :)

Marianne sa...

Så søtt lite hus! :) Må si jeg gleder meg ekstra til sommeren når jeg titter innom bloggen din, den er så søt, som jordbær ;) Lykke til videre med svangerskapet!

Kikkis planet sa...

Jeg hadde bekkenlåsning, noe mange tror er det samme som bekkenløsning. Jeg hadde veldig god hjelp av kiropraktor.

Cupcakes og champagne sa...

Lurer på om jeg har vært i den butikken selv :) De hadde i allefall mye fint og søtt!

Anonym sa...

Fysio er absolutt å anbefale. Jeg går der 2 ganger i uka og får treningstips for å stabilisere muskler i og rundt bekkenet. I tilegg er jeg på bassengtrening for gravide med fysioterapaut en gang i uka. Kjempebra det også.
Har kjøpt et bekkenbelte på apoteket som jeg bruker hvis jeg må gå eller stå mye, det føler jeg holder bekkenet på plass også :-) Lykke til, er et herk med bekkenløsning.

Hilsen Nina