mandag 12. mars 2012

Magen min er 22 uker



Sorry altså... Uklare bilder er egentlig grusomt. Men jeg ville vise frem de fine knappene bakpå genseren min. Ikke lett å ta bilder av seg selv!


Noen av mine bloggvenninner har utfordret meg til å vise magebilde på bloggen. Jeg er ganske høy, så med meg syns det ikke så godt i begynnelsen at jeg er gravid. Men nå er jeg 22 uker på vei, og magen er mer og mer synlig. Kjempekoselig! Den lille vennen der inne sier klart ifra at hun er der også, og jeg nyter å være gravid, selv om det er kjedelig å ha bekkenløsning.

Å finne fine klær når man er gravid er veldig vanskelig syns jeg. De fleste jeg hadde fra før er allerede brukt i to graviditeter, og var ganske utvaska. Så nye klær har måttet handles inn, og da vil jeg helst kjøpe rimelig, siden det bare skal brukes i en begrenset periode. Denne rustrøde genseren fant jeg på salg på Lindex, og sjalet (jeg elsker sjal!) er også derfra. Disse fargene liker jeg veldig godt. Supert at genseren er så kort, for da kan magen vokse seg så stor den bare vil uten at det strammer. Takler ikke klær som strammer nå.

Det var dagens! I kveld skal jeg på personalsamling med mine fine kolleger. God mandag!


hilde

15 kommentarer:

Joanna sa...

Gratulerer så mye med babyen! Det er fantastisk å se så stor magen din :) hilsen Joanna

Med kjæleik til livet sa...

søte DU er ;)

monikasmil

Lillekatt sa...

Vi er sånn ca likt ;-)

Likte genseren veldig godt altså!! Digger når det er ting med detaljer BAK (uten at jeg egentlig helt vet hvorfor, hehe)

Unknown sa...

Fine bilder!!
Så fin du er:)
Herlig mage ♥

Lillian sa...

Så fin mage :)

Anonym sa...

Så fin du er!

Det er noe spesielt med
gravide. Herlig utstråling! :)

STOR
KLEM

Marthe sa...

elsker baby mager:) utrolig pent å være gravid:)

Lidyll sa...

Åh, søta!
....såååå stas!

GRATULERER så masse!*smil*
...fiiiiin er du!

Klem klem

Florisa sa...

Så utrolig pen du er og en søt kul på magen der ja! Nydlig genser og sjal, de fargene var jamen flotte sammen! Lenge siden du kjøpte det på Lindex? Får ta meg en tur dit å lete, om ikke får jeg finne noe annet i samme fargetone for disse fargene hadde kanskje vært noe for meg også :)

Balke gård sa...

Så gøy, visste ikke du var gravid, gratulerer så mye!!! Lillebror på 9 måneder her skaper mye kos i heimen, så gled deg til enda en:) Stor klem

Unknown sa...

Fru Lykkelig: Det er noen uker siden jeg kjøpte det nå, men utvalget er jo forskjellig i hver butikk, så det kan godt hende du finner det der du bor. :)

Pia sa...

Så fin du er!

Min Lykke sa...

Såå fin!:)
Skikkelig babyboom i blogglandia - i allefall blant de jeg følger:)
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

Honningdal.jr sa...

Kjempefin mamma med babymage!:)

BareSol sa...

Gratulerer så veldig mye som gravid! du ser veldig, veldig bra ut :)

Blir gøy å følge deg fremover. Jeg er 20 uker på vei, så vi er jo da ganske likt. Lita jente her også :)

Julie