onsdag 14. mars 2012

Nye lamper til huset


I dag er en lykkens dag! Jeg har nemlig bestilt nye lamper til huset vårt! Lamper er utrolig vanskelig syns jeg, og jeg vil heller gå i årevis uten lamper enn å kjøpe noen jeg ikke syns er fine. Derfor har vi manglet noen lamper her og der siden vi flyttet inn i huset i forfjor. Taklampa (kjøpt på babazar.no) skal henge i tv-kroken i stua. Vegglampene (kjøpt på bolina.no) skal vi ha i trappegangene, og det kommer til å bli så fint! De er fra Tine K Home, som har noen av de fineste lampene jeg vet om. Gleder meg til å få dem!


I dag har jeg også blitt tante til en vakker, liten gutt. Hurra for det! Kjenner jeg gleder meg til det blir min tur å ha en liten baby igjen. :)


hilde

11 kommentarer:

Heddas gode grunner sa...

Knallfine lamper du har bestilt! Her mangler også noen lamper..
Gratulerer som tante!! Stas :)
klem fra Hedda

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Er så fine dei lampene!☺
Eg har nett bestilt meg ei TineK lampe også-skal ha den over spisebordet. Gleda meg☺

Gratulere som tante!☺

Klem M♥

Unknown sa...

Gratulerer som tante!!
-Og for noen lekre lamper du har kjøpt! Enkle og vakre!

Ha en fin dag!

Klem fra Silje :)

et kjært hjem sa...

Så fiine lamper, det blir knallfint! Står på ønskelista mi også!! Så fin gravid du er, koselig med mage! Hadde på besøk en tre mnd jentebaby igår kveld...så skjønn! Babytiden går så altfor fort!! Filip fyker rundt her nå, koser meg glugg i hel med han ;)Gleder meg til fredag, det blir knall! Klem Ane

et kjært hjem sa...

Gratulerer som tante forresten ;)

små øyeblikk med cams sa...

Lekker lampe! :)
Ta gjerne turen innom meg, jeg har en kjempefin Give Away gående akkurat nå, koselig om du vil delta :)
Ha en fin onsdag!!
Klem
Camilla

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-fine lamper!! Enig med deg. Det er smart å være litt treiiiig noen ganger ;))

Fortsatt fin dag!

ANETTE

Indretning og ideer i sommerhusstil sa...

Meget smukke lamper du der har valgt og nej jeg går også gerne indtil den rigtige er fundet mangler stadig nu 5 år efter en til min ene gang men desværre er den ikke fundet i nu.Knus og forsat dejlig dag herfra Else

Unknown sa...

Elsker taklampen!!
Ønsker meg den veldig, men har egentlig ingen steder og ha den, hehe:)

Gratulerer med et lite tantebarn, sp koselig ♥

Anonym sa...

Syns lampene er kjempe lekre! Håper du legger ut bilder når du har fått de opp! Camilla

Cupcakes og champagne sa...

Den øverste lampen falt jeg pladask for! Jeg synes lamper forøvrig er en enkel ting å finne og faller for altfor mange lamper! Motsatt problem av deg altså ;)