torsdag 26. november 2009

Venting


Jeg må pendle med ferje for å komme meg til og fra jobben min. I kveld har jeg vært på jobb, men klarte jo å komme for sent til ferja. En time til den neste går (...), så nå har jeg kjøpt litt lesestoff å slå i hjel tida med. Snart går vi inn i advent, ventetiden, men jeg kan ikke annet enn å håpe at det blir lenge til denne type venting igjen.

Håper dere har det bra der ute i bloggeland! Klemklem!

Edit:


Noen som kjenner igjen disse bildene? Jeg oppdaget nettopp nå da jeg leste det nye BoligPluss at de har tatt med mitt smykkeoppbevaringstips! Kjempegøy! Jeg bare elsker det bladet! ;) Innlegget om smykkeoppbevaringen kan leses et eller annet sted på bloggen min, men jeg får ikke linket til det fra mobilen. Tror det ligger under etikett "tips" eller noe sånt.

P.S. Jeg venter fremdeles på ferja...

Edit 2: Bare for å oppklare: BoligPluss har ikke tatt bildene mine uten lov, det var jeg som sendte tipset inn til dem. Jeg ble så overrasket for jeg hadde ikke trodd at det kom med i bladet. God helg!

- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Ja tenk advent er snart her, kommer like plutselig hvert år...

Ha en fin ventetid, og kos deg med den.
Klem fra Helen

Lotta sa...

Hei hei..Godt du har blogg og blader da;)Ja jeg så det i blad se..mente jeg hadde sett det før!Så gøy da:) Moro moro! Klem til deg..Håper ferja kjem snart da!! ;)

Anonym sa...

Jeg visste jeg hadde sett de bildene ett eller anna sted enn i bladet.

så det var din blogg - så utrolig kuuult.

Gøy at det kom på trykk ;o)

Håper ikke ventetia blei så langtekkelig, bladene gjorde at tia gikk fort.

klem jeanette

Pink lady sa...

Hei!

Gøy at de brukte tipset ditt. Men har bladet virkelig tatt seg til rette og brukt bildet ditt uten å spørre? Det er litt drøyt..

Klem Pink Lady

**Torunn** sa...

Elsker BoligPluss <3

Jeg tenkte da jeg leste det at det var jemmen ikke særlig nyskepende for det visste jeg jo at jeg hadde sett ett eller annet sted før (som viste seg å være her.)

Men jeg syns og det er rart de har plukket fra bloggen din uten å spørre. Trodde de tipsene det var sånt folk sendte inn jeg?

Idun // Breidablikk sa...

hehe så gøy! Visste jeg hadde sett bildene før ja ;)

God adventshelg! *klem idun*

ELIN sa...

Så morsomt at ideen din ble tatt med i bladet :) Ønsker deg en riktig god helg! Klemmer fra Elin

Epleskrell sa...

Hei søta!
Så gøy at de brukte tipset ditt da! Jeg stod i butikken i dag og snikleste bladet for å finne bildet ditt ;)

Første dagene tilbake på jobb unnagjort, gikk det fint??

Klem

Siv sa...

Kjempefin blogg du har :)
Har lagt deg til som følger...
Har en awrds til deg på bloggen min :)
Siv