lørdag 28. november 2009

Pay it forward

For en stund siden meldte jeg meg på Pay it forward hos Karina med bloggen Havets Datter.

Denne uka fikk jeg pakke i posten, og se hva jeg fikk! Lykke! Skål fra GreenGate i det samme mønsteret som jeg sparer på, et nydelig hjerte som skal henge på juletreet og et lys med lokk fra Lene Bjerre. For en superfin gave! Tusen takk, Karina! :)

Pay it forward fungerer på følgende måte:

I løpet av de 365 neste dagene fra jeg meldte meg på Pay it forward hos Karina ville jeg komme til å motta en pakke i posten fra henne (og jeg var så heldig å få to!!!). Så skal jeg sende videre til tre personer, som sender videre til tre nye osv.

De tre første bloggerne som skriver en kommentar under dette innlegget melder seg på Pay it forward og vil få en pakke i posten av meg i løpet av det neste året.

Ha en god adventshelg!


10 kommentarer:

Ruths datter sa...

Så heldig du var da.Koselig blogg har du og.Ikke vært hos deg før.Følger deg heretter.
Klem

Anonym sa...

Jeg er støtt og stadig innom deg, liker bloggen din veldig godt.

Ha en god natt, nå finner jeg puta mi ;o)

klem jeanette

Lotta sa...

Hei hei!Heldige du!Jeg vil kjempe gjerne være med:) Så spennende!Nattaklem til deg

Beate, A Brighter Day sa...

Oi, jeg ble for sen :) Men så utrolig fin gave du fikk! Det hjertet var jo bare nydelig...

Ha en fin søndag :)

Ingvild sa...

Hei!
Har ikke sett bloggen din før, men likte den kjempegodt!

Følger deg videre jeg, ha en fin søndag!

Klem, Ingvild

Havets Datter sa...

Så fint at du likte gaven ;)
Har jo sett at du er fan av Green Gate så jeg tenkte den skåla kunne passe :P

Ha en flott søndag!!
KLem K

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så morsomt! Fine gaven du fikk. :)

Jeg har også meldt meg på noe slikt, så det blir spennende å se når det dumper noe ned i postkassen her. :)

C ♥ sa...

Så fin gave du fikk :) Pay it forward er bare superkoselig!

klem C

Anne sa...

Gratulerer med kjempefin gåve:)
Ha herlege desemberdagar!
Klem Anne

Jeanette sa...

Så fint:)
Digger den Green gate skålen.
Klem J.