onsdag 11. november 2009

Takk ♥



Tusen takk til deg, Christine, for den koselige awarden jeg har fått! Det gjør meg så glad. Stor klem til deg!

Her går dagene i ett med forberedelser til jeg skal begynne å jobbe igjen etter endt fødselspermisjon, planlegging av juleforestilling som jeg har ansvar for og planlegging av huset vårt der grunnmuren skal påbegynnes i morgen! Da blir bloggen det første som må vike for andre gjøremål. Håper å komme snart tilbake med nye bilder, men først må jeg tømme den bærbare macen for bilder slik at det er plass til nye. Startdisken er nemlig smekkfull og lite samarbeidsvillig for tida.

I mellomtiden har jeg lyst til å komme med en blogganbefaling. Heidi, med den vakre bloggen Fru Fly, er en superkoselig dame som legger igjen hjertevarmende kommentarer hos meg som jeg blir så glad for. Hun lager de nydeligste ting, og tar fantastisk fine bilder! Bloggen er en drøm å besøke. Jeg tok meg den frihet å låne headeren din, Heidi. Håper det er greit! :)

Takk, kjære dere, for alle de koselige hilsnene dere legger igjen her hos meg. Dere aner ikke hvor glad jeg blir for det.

Ønsker dere en vidunderlig dag!



10 kommentarer:

Lindas hus sa...

Gratulerer med adwarden og takk for tipset. Ha en strålende dag. Linda

Anonym sa...

Gratulerer med herlig award ;o)

Kjenner meg igjen angående blogging og tid...
bloggen min er også den som må vike når tiden må brukes til viktigere ting...

ha en flott dag

Klem Jeanette

Solveig sa...

Gratulerer med awarden! Den er velfortjent!
Ha en flott dag.
Klem fra Solveig

Fru Fly * Heidi sa...

Næmmen.....nå ble jeg overrasket og veldig glad - og rørt! Tusen takk for utrolig fine ord! Ble litt stum jeg. Tusen takk!♥ Og den awarden er så absolutt fortjent, du er en fin person og koselig medblogger. God klem fra Heidi

Monja sa...

Gratulerer så mye med awarden, den er nok vel fortjent;) Du har jo en nydelig blogg...:)Når det gjelder blogging og tid, så sier det seg selv hva som ryker først, det er bloggen;)det for heller gå litt i rykk og napp med den, enn andre ting;)men håper du får litt tid, for jeg synes du har en fantastisk flott blogg....trives veldig godt her i jordbærland hos deg.klemmer fra monja...ps..lykke til med jobben,alltid litt rart å komme tilbake dit etter permisjon.

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer med award. Skal besøke den anbefalte bloggen :) Koselige nye bloggbekjentskaper er jo alltid like hyggelig!

Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

Simple Lovely sa...

Gratulerer med award, velfortjent må jeg si!:)

Herlige bilder fra ettårsdagen til Anna:) Og prinsesse muffinsene er de fineste muffins jeg har noen gang sett!!

Håper bloggen din er blitt friske:)
Ha en fin tordag:)

KLemmer fra Meg:)

et kjært hjem sa...

Gratulerer med koselig award, det fortjener du! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, mange koselige bilder og innlegg! Så fin lilla kåpe og støvler Ida har fått! Hannah sier av og til "åh, mamma...ej savna Ida sånn!" Så vi gleder oss veldig til søndag :)Lykke til med forberedelser til jobb og hus, så gøy at dere skal begynne å mure! Herlighet for en service på cafèen dere var på da forresten, jeg også kommer altfor seint på det sinte jeg burde si :)Klem Ane

Anne sa...

Ha ei herleg helg, søte du!
Nydeleg blogg du linkar til:)

ELIN sa...

Gratulerer så mye med koselig award! Vel fortjent :) Fint med tips om ny blogg også, jeg skal inn å titte. Ønsker deg en riktig god helg. Klemmer fra Elin