mandag 30. november 2009

LOVE

I trappegangen vår henger et stort speil fra Ikea. Det er her jeg først begynte å pynte til jul. I år har jeg ikke tid til å ta en sjau før desember, så her kommer julepynten fram litt etter litt. Men det syns jeg er bare koselig. Mye å glede seg til.

Det er så mørkt her, så det er umulig å få til gode bilder uten blitz dessverre. Trefatet er fra Kid, lyshusene er av merket Walther&Co og LOVE-bokstavene har jeg kjøpt på Herlighet for en stund siden.

Jeg syns de hjertene som henger på lyshusene er så skjønne! Skal ønske meg et par større hus tror jeg. De kan jo brukes året rundt, og er utrolig dekorative.

I morgen er det 1. desember allerede! Så fort tiden går. Nå skal jeg sette meg ned og pakke inn pakker til adventskalenderen. Koselig!

Ønsker dere alle en god uke.


8 kommentarer:

Ingvild sa...

Så koselig pynt i gangen!
Likte veldig godt love lysestaken!
Ha en fin uke,
klem, I

Jorid + NOE Blog sa...

Hei du!
Så nydelig pynt du viser:-) De bokstavene var kjempefine!

Håper du har kost deg i kveld med pakker, her har jeg en på 25 år og rågleder seg til 1. pakke i morgen!

Hihi!

God natt!
Jorid

Elis@beth sa...

Så nydelige de bokstavene var!!

Du er så flink å ordne!

Klem!

Anonym sa...

Nydelige bokstaver - er de til telys eller ser jeg helt feil?

Jeg har nettopp bestilt en hel haug sinklys fra Boligfryd...
Gleder meg til å motta pakken.
Noe til meg selv, noe i gaver - de lyktene jeg bestilte ble utsolgt etter ett par timer...
jaggu er dem populære.

Nydelige bilder ;o)

klem jeanette

MissMette sa...

Så koselig pyntet!!! Bokstavene er bare kjempestilige. Ja tiden går fort, men begynner så smått å glede meg til jul :o) Ønsker deg en rikttig fin dag i morgen. Klem fra Mette

Fru Fly * Heidi sa...

Så koselig julepynt! Stemningen begynner å sige på nå, spesielt når jeg titter rundt i blogger som din. God natt!:) Klem Heidi

perler på en snor sa...

Så koselig med det treet, jeg så det på KID:)
De husene er så fine...ønsker meg til jul:)

Mona sa...

Du har så fin blogg, derfor har jeg gitt deg en award i bloggen min. :)

Ha en fin adventstid.

Klem fra Mona