lørdag 14. november 2009

Lørdagsro

Her i huset har vi en rolig og koselig lørdag i dag. Skiskyting på TV, litt puslespill med Ida, god tid til å spise og endelig tid til å blogge litt. Mannen er borte på tomta og river forskalingen på sålen som ble støpt i går. Nå er vi i gang! Kjempespennende!

I går kveld var jeg og Mannen og et vennepar i byen på show med Dagfinn Lyngbø, med påfølgende biffmiddag på Big Horn. Det er lenge siden vi har vært ute og spist, og det var superkoselig! Showet var kjempemorsomt, så det anbefaler jeg dere å få med dere hvis dere har mulighet til det. Vi lo nesten sammenhengende i over en time. Herlig!

Rosene mine fra Rema 1000 har visnet siden jeg tok disse bildene. Men da de begynte å henge med hodet, kuttet jeg dem ned og la dem i en skål, så varte de i noen dager til.

Håper dere får en fantastisk lørdag alle sammen!


15 kommentarer:

June sa...

Hørtes ut som en deilig start på lørdagen! :)

Fru Fly * Heidi sa...

Høres ut som dere hadd een knallkveld i går! Har sett showet jeg også:) Og det var en koselig lørdagsformiddag i heimen!:) Lurt å skjære ned rosene når de begynner å henge med hodet, det glemmer jeg ofte - men nå skal jeg huske det neste gang! Ha en fin lørdag videre. God klem fra Heidi

Jorid + NOE Blog sa...

GOD LØRDAG!
Klem J

Monja sa...

Å det hørtes virkelig ut som en fantastisk kveld....ingenting er mer hyggelig enn å få trimmet lattermusklene sammen med gode venner....og et påfølgende godt måltid. Noe jeg regner med at det var, i og med at maten ble inntatt på Big Horn,det pleier sjelden å bli feil;) Dagfinn har jeg sansen for også...herlig mann, med enda herligere humor..;) Nydelige bilder, av skjønne blomster, det var smart å klippe dem ned, når dem begynner å henge;)den skal jeg notere meg. Kos dere videre, og ha en herlig helg sammen med jordbærmannen;) og jordbærbarna;)klemmer fra Monja

ANETTESHUS.COM sa...

Så spennende med husbygging!? Håper du får en deilig lørdag:)

Klem Anette

Monica sa...

så herlig lørdag det høres ut som:) nydelige bilder av vakre roser! Dagfinn sitt show var vi også på og det var jo bare helt genialt, jeg liker så godt humoren hans og jeg lo så tårene trillet nedover, det var sååå bra! vi var faktisk også på big horn da, hihi... deilig helaften! Ønsker deg ei videre fin helg:) God klem fra Monica

Solveig sa...

Herlige bilder fra deg:o) Høres ut som om du har hatt en flott helg så langt:o). Så spennende prosjekt dere har satt i verk. Her må jeg følge med, skjønner jeg:o))) En invistering i livskvalitet, dette. I alle fall var det slik for oss:o))
Ønsker deg en flott helg videre.
klem fra Solveig

Elis@beth sa...

Så koselig! Vi har vært i byen og kjøpt alle julegavene-så herrlig!!!!!!

Kos deg i kveld!

Hulda sa...

Søtt med roser i den blå skåla. Så nesten ut som sommer. Lykke til med husbygging!

Anonym sa...

Lørdagsstemning er det beste!

Jeg har ikke sånn kjempesans for Dagfinn Lyngbø, men han er jo morsom når man ser han på show. Høres jo ut som dere kosa dere - det trenger man.

Skjønne roser, og en god ide å kutte de når de begynner å henge. Da pynter de opp litt til. Jeg elsker å kjøpe blomster til helgen.

Ha en flott lørdagskveld. Klem..

Sommerlyst sa...

Så koselige bilder!!

Spennende med husbygging! Lucky you!

Ha en fortsatt fin helg!

Thelma Louise sa...

Så vakkert.:-) rosa roser er mine yndlinger.:-) flotte bilder.:-)

atinybitofheaven sa...

nydelig med roser i den skåla- så enkelt men allikevel så vakkert :-)

Klem

*sne* sa...

Høres ut som om du har hatt en deilig helg! Vi var selv å så Dagfinn i våres - og vi lo oss skakk :).

Jeg har en overraskelse til deg på bloggen min.

Så spennende at sålen er klar. Gleder meg til vi kommer igang nå. Nabovarslingsrunden blir nok i uken som kommer - så da skjer det iallefall noe :)

Ha en fin søndagskveld videre.
Klem, Christine

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Hilde! Takk for hyggelig hilsen:) Så flott at linkene på siden min kommer til nytte!! Masse lykke til videre! Det er mange store og små valg som skal tas underveis i en byggeprosess!! Det er slitsomt når det står på - men gøy også!!

Klem Anette:)