torsdag 13. september 2012

Ventevegg

 

Den ene veggen i stua syns jeg er litt utfordrende å møblere. Planen er å ha et vitrineskap der, og jeg har sett for meg et fra Living. Dessverre er nærmeste Living-butikk veldig langt unna, så det kommer nok ikke til å bli kjøpt inn med det første. Jeg har møblert på litt ulike måter langs denne veggen siden vi flyttet inn. Akkurat nå ser det slik ut, og det er jeg fornøyd med iallefall en liten stund til. Sommerfuglbildet er fra Hagedornhagen. Rammen er fra Bohus. :) 


hilde

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig det ble:)
Likte det godt sånn og nydelig sommerfugl-bilde:)
Klem Merete

salige lavendel sa...

Helskjønn den lenestolen synes jeg!!

små øyeblikk med cams sa...

Så nydelige bilder!!! :)
Fin header også forresten :)
Ønsker deg en fin fredag og god helg!
Klem Camilla

Anonym sa...

Så koselig og fint du har det der:)
Ein fin fredag til deg!
Klem

et kjært hjem sa...

Koselig krok, veldig fine de stolene dine!! God helg! Kanskje vi snakkes på søndag i bursdag? Klem Ane

InstatreffNorge sa...

Har ikke glemt karrien fra
Instagram, så tusen takk for oppskrift;)

Nydelig sommerfuglbilde:)

Ønsker deg en super helg:)

Klem Lise

by BeaTell sa...

Noen plasser er mer utfordrene å møblere enn andre. Jeg har nettopp omøblert stua mi og fått den mer "på plass"... Men blir nok aldri helt fornøyd uasnett ;) hihi, omøblering er veldig kjekt når man blir litt lei!

Fin stor :D