søndag 2. september 2012

Ekornes bloggtreff - Svane


Den første Svanemadrassen ble produsert av Ekornes i 1937, og merket Svane har stått for kvalitet siden da. Vi fikk Svane-seng til bryllupet vårt for ni år siden, og sover veldig godt i den. Men jeg hadde ikke sagt nei takk til en litt mer avansert modell med fjernkontroll og greier, sånn som på bildet under! :)


Stylist Berit Steffensen demonstrerer hvordan Svane med IntelliGel fungerer. 
En sånn madrass har jeg iallefall lyst på!

Min gode svigerinne; Perler på en snor.


Sengegavl med regulerbar ryggstøtte kan man nå få til sin Svaneseng. Me like!


Til slutt et par bilder fra Ekornes sitt fotostudio i Ekornes Bua.
Her skal det snart tas nye bilder når den nye utstillingen lanseres i november. Spennende!

Tredje og siste del fra bloggtreffet kommer i morgen. Nå skal jeg, hvis Nora er snill, legge meg til å sove i min deilige Svaneseng. God natt!


hilde

1 kommentar:

et kjært hjem sa...

Ja dette var gøy, håper det blir flere slike treff!! Takk for at jeg får låne noen bilder, her var jo veldig mange fine å velge i! har sneket meg med på en del av de ser jeg ha, ha ;) kjekt å se deg, må ta oss en girlsnight til snart!!kanskje jeg må purre på Kristina ;)Og skjønne Nora, hun var jo en drøm å ha med! Kanskje en fremtidig blogger?;) Ha en fin søndag!! Klem Ane