onsdag 20. juni 2012

Rosa jordbær



Da jeg var på Ekornes Bua på fredag for bloggtreffmøte, fikk jeg denne nydelige gaven: en jordbærplante med ROSA blomster! Herlighet, så skjønn den er. Klarer ikke å bestemme meg for hvor jeg skal plante den, for den må få en hedersplass syns jeg. Tusen takk, søte J!!!

Ekornes skriver om jordbærpiken på sine hjemmesider, og det syns jeg er kjempegøy. KLIKK HER for å lese. Mer informasjon om bloggtreff for interiørbloggerne på Sunnmøre kommer etterhvert.

Her plasker det ned i dag, og sommerværet lar vente på seg. Kanskje like greit, for plenen vår har blitt ganske brun i det siste. Håper det hjelper med litt vann fra oven. Jeg gjødslet plenen i april, og gjødslet igjen nå i juni. Har lest at man bør gjødsle tre ganger i løpet av sesongen, så jeg håper at det hjelper litt på veksten. Er ingen hageguru, men prøver meg frem for å se hva som funker. :)

Så må jeg gratulere verdens beste lillesøster med bursdagen i dag!
hipp hurra for deg!
Vi gleder oss til du kommer hit på ferie snart. :)

hilde



Ingen kommentarer: