torsdag 14. juni 2012

Decadent dish

 
 
 

Jeg har hevet meg på Essie-bølgen som så veldig mange andre. Begynner å bli riiimelig lei gravidklærne mine nå, men med bare fem uker igjen til termin er det ingen vits i å kjøpe noe nytt. Da er det derimot mye enklere (og billigere) å fornye seg på neglelakkfronten. Falt for denne finfine brunfargen med shimmer! Bærre lækker. Det er nr. 87; "Decadent dish". 

Syns du det er irriterende at neglelakken blir stygg allerede dagen etter? Min storesøster er veldig glad i å bruke neglelakk, og hun ga meg et supert tips til hvordan få neglelakken til å vare i opptil en uke:

1. et lag "base coat"
2. to lag neglelakk
3. et lag "top coat"

Du bør beregne god tid, for det er lurt å la lagene tørke godt mellom hvert strøk, spesielt etter det siste strøket. Base coat og top coat får du kjøpt alle steder der de selger neglelakk.

Topp fra Lindex, klokke fra Triwa, koppen fikk jeg på Glansdagen i fjor, og sjokoladen er Mariannedrops fra Fazer. NAM!

God kveld i stua!


hilde

4 kommentarer:

Hulda sa...

Så stilig med den koppen og godteriet i. Flott var også neglelakken. :)

Myke minutter sa...

Essie er topp, jeg er også på den bølgen! Takk for tips :)

storesøstra di sa...

i USA koster essie 35 kr...

Mrs Ergül sa...

For my fingernails, I only do Gelish Manicure now. This soft gel helps to stay on longer than regular nail polish even for people like me who do a lot of washing after cooking/baking. The down side is the chemicals you have to soak the nails to remove it at the nail parlour.