mandag 18. juni 2012

Galleriplass hos NIB!


Hipp hurra, jeg fikk galleriplass hos NIB i månedens utfordring; hage/uteplass. Så stas! Tusen takk!!!

En litt mindre morsom nyhet er at kameraet mitt (Canon 7D) valgte å streike i går, etter bare et halvt års veldig fint bruk. Batteriindikatoren blinker for tomt batteri, selv om batteriet er fulladet, og kameraet skrur seg ikke på. Har snakket med Canon i dag, og fått beskjed om at jeg må sende inn kameraet, batterigrepet og batteriene så de kan se på det. KJIIIIIIPT!!! Regner med at alt ordner seg, og det er jo garanti for kjøpet. Det er bare så kjedelig å få sånt ekstraarbeid, og ikke minst ekstrautgift med å sende alt i posten, med et såpass nytt produkt. Så da er det bare å lete frem mitt forrige kamera (Canon 1000D) så jeg har noe å fotografere med. Lurer på hvor jeg har lagt det hen...


hilde

8 kommentarer:

Solveig Skrolveig sa...

Det var ergelig...

Anonym sa...

Det er ikke laderen det er noe galt med da? Siden lampen blinker og det ikke skrur seg på..så kan det jo hende at der faktisk er tomt for strøm :-)

Unknown sa...

Tror ikke det er laderen. Den lader opp som vanlig, så det er nok heller noe galt med koblingen mellom batteriet og kameraet når batteriet er i. Har lest om lignende problemer med andre på nettet, og alle har måttet sende kameraet inn for reparasjon.

Veldig kjedelig, men regner med at det ordner seg! :)

June sa...

Gratulerer, velfortjent! Herlig sommerlig bilde!:)

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Hvor ser det bare hyggeligt ud.

Det da træls med dit kamera, håber du snart får det igen.
Det jo ikke til at undværer.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Marianne sa...

Nyydelig bilde! Så kjipt med kameraet, håper det ordner seg fort!

Kikkis planet sa...

Gratulerer! Kjempefint utebilde!

DagensInteriør sa...

Så kjedelig.. Men gratulerer med galleriplass da, ser kjempefint ut (:

- L