mandag 14. mai 2012

17. mai-inspo

 

Litt 17. mai-inspirasjon i dag. Dette er fra fjorårets frokost før vi bega oss ut i regnværet for å se toget. :) I år skal vi feire sammen med hele min familie, og det er mange år siden sist. Har gledet meg i lange tider til denne uka, og nå er det ikke lenge igjen! Hipp hurra for det.

På bildene ser du: voksduk fra Stoff og Stil, servise fra Greengate, glass fra Sia (ute av produksjon dessverre), eggeglass fra Bruka, vase og telysestaker fra Kremmerhuset.

Ha en god kveld!


hilde

6 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Herlig dekket i glade farger ♥
De norske fargene er flotte:)
Så koselig med familefeiring!!
Det blir nok stor stas for liten og stor det:)
Her er det jo meldt kaldt og regn, og ungene er stooore, sistemann på barneskolen i år - så det blir ikke lange stunden på skolen i år nei, hehe, vi tar heller en koselig middag med gode venner litt senere på dagen:)

Ha en fin fin dag ♥

Hilde Pernille sa...

Så fint frokostbord!

Koselig med hele familien samlet :)
Vi har også 17.Mai-frokost hjemme hos oss, med familien og noen vennepar med barn. I år blir vi 11 voksne og 6 barn, veldig koselig :)
Vi krysser fingre for fint vær!!
Ha en fin kveld :)

-Hilde-

Villa Oss sa...

Vakkert 17.mai bord!

irene sa...

Herlig!!
I år skall jeg ta en tur till Oslo!
Gleder meg!
Ha en fin fin 17 mai du også!
Klem Irene

Tannlege-trollet sa...

Nydelig og vakkert 17.mai bord..

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så hyggelig 17. mai bord du hadde dekket! Ja, det er ekstra hyggelig å feire nasjonaldagen sammen med familien, og jeg ønsker dere en flott dag!

Klem Cathrine :-)