tirsdag 22. november 2011

En fin hverdag


Heisann sveisann! Denne dagen har gått i en fei. Jeg har handlet litt julegaver (johooooo!) og jobbet med fotoworkshopen jeg er med på. Den tar mye av min tid nå, og jeg lærer utrolig mye. Det er kjempegøy! Vi er allerede i gang med uke 3 av 5, så tiden går, og jeg må benytte den mens jeg har den.

Noen nye planter kjøpte jeg også i dag, siden de jeg hadde på merkverdig vis visnet mens jeg var bortreist. Haha! Mannen hadde ikke lagt merke til det. :) Men det gjør ingenting. (Han er veldig flink til å holde det ryddig mens jeg er borte da.) Nå er jo juleblomstsesongen i full gang! Tenk at det er første søndag i advent nå på søndag allerede. Herlighet, så fort tida går. Jeg får besøk av to av mine beste venninner fra barndommen i helga. Som jeg gleder meg!!! Men før det har jeg en jobb å gjøre her i huset, for å si det sånn. Ha en god kveld!

To my foreign readers: I´m sorry I don´t always have the time to translate my writings myself. But you can find a translate-button on the right side column of the blog. It will probably be a little funny translation some times, but still... :) Have a good evening!


hilde

3 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Sikken et dejligt billede.
Det for en til at tænke på sommer og varme..
Ha´en dejlig dag.

Knus Susi

Ruter & Hjerter sa...

For noen herlige farger:)))
Fotoworkshopen? er det et kurs??

marla {Family Fresh Cooking} sa...

Hi! Can you please email me to tell me where these are from. Gorgeous!