søndag 14. august 2011

Lucky Charms


Da jeg var 15 år var jeg i USA for første gang, og ble der introdusert for frokostblandinghimmelen. De har så enormt med frokostblandinger der borte at det er til å gå seg vill av. Og jeg digger det! Den aller beste, og som har fulgt meg siden, heter Lucky Charms. Jeg elsker den rett og slett! Og heldige meg har en søster som er i USA med jevne mellomrom og kan kjøpe til meg. Takk, søster!


When I was 15 years old, I went to the States for the first time. And there I was introduced to cerealheaven. It is incredible how many different types of cereals they have over there. The best of them all is called Lucky Charms. And lucky me that has a sister who travels to the States every now and then, and that buys it for me. Thank you, sister!


Konserten til min svoger fikk terningkast 6 i Dagbladet i går. Trykk HER for å lese mer om det. (Må jo bare skryte litt da, jeg er så stolt!)


hilde

5 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein sa...

It looks so delicious!!!
Hugs,
Yvonne

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Kjenner til frokostblanding-heaven der borte ja, det er bare helt vilt!! En 10 meter lang reol med KUN frokostblanding, hehe.... Gøy at du får det "hentet inn" da :)

Unknown sa...

Nam, den så deilig ut:)

HeiltA4 sa...

Studerte eit år college i USA, lucky charms var alltid ein del av frukosten i kantina. Dei farga er som å tygge sukker! Kan få stjerner i augene etter det! ♥

Hannne

Jorid + NOE Blog sa...

Ååh, det må kanskje testes når vi er u NYC!;)

Håper du har det fint vennen!

KLEM