søndag 27. mars 2011

Songe speil

Dette er et planlagt innlegg som automatisk blir publisert mens jeg er ute og reiser.


I gangen har vi fått oss et fantastisk flott speil. Da jeg så det i Ikeakatalogen for første gang i høst, kjente jeg det på meg at jeg måtte ha det. Men siden da har vi måttet vente, for det tok en stund før det kom i butikkene. Iallefall de varehusene vi var i. Men nå er det på plass, og jeg var i grunn veldig overrasket over at det var så stort! Hadde liksom sett for meg at det skulle være godt med plass til det på denne lille veggen her i gangen. Så var det såvidt det gikk. 

Sjekk målene først sier du? Jada, det gjorde vi også det, men jeg syns likevel det er litt vanskelig å se for meg hvordan det blir i virkeligheten når jeg vet hvordan det ser ut inni hodet mitt. Jaja. Speilet skal få stå her en stund til vi føler oss ferdig på om det passer der, eller om det bør monteres på en vegg så det får litt luft rundt seg. Veldig kjekt å ha et speil og se seg i med én gang man kommer inn eller skal ut døra da. :)

Teppet har jeg kjøpt på Kid. Det så også helt annerledes ut inni hodet mitt enn det gjorde i virkeligheten. Men nå liker jeg det veldig godt, og er glad jeg kjøpte det. Kjekt å ha et teppe som går litt lenger inn i gangen så vi slipper å tråkke på parketten med sko.


Denne dagen er vår siste dag i Riga på turen før vi reiser videre inn i Lativa. Nå skal vi besøke noen skoler og institusjoner med hjelpesendingen vår i tillegg til at vi skal ha litt forskjellig program på stedene vi besøker. Jeg har ikke vært med på denne turen før, så jeg aner ikke hva jeg går til. Kommer nok til å sitte igjen med en del følelser og tanker etterpå som ikke har så mye med interiørblogging å gjøre, for å si det sånn. Det blir nok både koselig og litt trist, og definitivt bra.

ha en god uke

4 kommentarer:

Unknown sa...

wow det var nydeli, og passet veldi fint inn her!
heldige du;)

KROnPRINSESSENE sa...

Så fint speil, og jeg la merke til teppet med en gang også!
Likte det så godt...
Håper du koser deg på tur.

Alexandra sa...

Det var kjempe lekkert spør du meg. Flott gang!

Karin sa...

Hei,for et råflott speil.Jeg skvatt litt da du skrev det var kjøpt på Ikea,for det så ikke sånn ut.Liker slike store speil jeg da. Flott! Ønsker deg en fortsatt god tur hvor du er.Klem