fredag 6. august 2010

Parketten

For noen dager siden ble Mannen og pappa ferdige med å legge parketten i nyehuset. Vi har valgt lik parkett på alle rom bortsett fra der det skal være fliser.


Parketten vår heter 1-stavs Eik Naturale hvitmattlakket og er bestilt på gulvnett.no. Vi er veldig fornøyde med parketten, som er mer grålig enn vanlig eikeparkett.


Mannen jobber og jobber på huset for at vi skal bli ferdige med egeninnsatsen. Han er så flink som står på for oss. Anna har hatt en super dag i barnehagen, og har vært der uten meg i dag. De har vært mye ute, og det er helt etter Annas smak. Neste barnehagedag er ikke før på tirsdag, så jeg håper de gode inntrykkene hun har fått i dag varer helt til da. :)

Alt godt!

10 kommentarer:

Lykkefryd sa...

Lekker parkett.
Har hvitoljet eikeparkett selv, og er veldig fornøyd.
Veldig fin patina :)

Ha en fin fredag :)

Christina Mari sa...

Kjempe fin parkett! Gleder meg til å se når alt blir ferdig. Flink mann du har.
Flott at det går bra med barnehagejenta.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

Anonym sa...

Hei i natten.
Lekker parkett,så lurt å legge den samme på alle rom, med tanke på helhetsinntrykket. Gleder meg til å se mer. :))Klems.

Randi sa...

Så gøy å sjå at det går framover med huset. Fint med lik parkett overalt, meir einheitleg inntrykk.
Klems

Anitas Interiør verden sa...

Flott parkett,artig når ting går fremover :-) likt gulv i alle rom er ikke dumt det gir jo et veldig bra helhetsintrykk. Gleder meg til å se alt ferdig.
Ha en fin dag
Klem Anita

Jorid + NOE Blog sa...

Så flott den var :-) Jeg drømmer om en lysere parkett, men det får nok bli i vårt nye hus! En gang .. I fremtide!

Ha en fin helg vennen!
Klem J

Karma sa...

1stavs er helt klart den fineste varianten. Minner litt om store gamle planker som ikke akkurat er billig lenger... Godt valg, skjønner at dere er fornøyde

:)

ENGEL sa...

kjempeflott gulv!!!!

Heims verden sa...

Dette blir kjempeflott:D Er så gøy å følge med på husbyggingen deres:D Føler nesten jeg er en del av det:P hahaha! Gleder meg så til vi også skal begynne, er enda noen år til da, hehe.

Anonym sa...

Gulvet ser utrolig flott ut på bilder! Er du fortsatt fornød med gulvet nå som dere har hatt det en stund? Ville du kjøpt samme en gang til?