onsdag 18. august 2010

En sommer på hell

Vi har hatt fantastisk vær de siste dagene og nyter den siste sommersola. I ettermiddag tok vi med oss en rask middag (McDonald´s) ut på båten vår, Bjørg, og koste oss sammen. Takk, pappa, for at du fikset Bjørg for oss i sommer slik at vi kan kose oss på båttur. 

Jeg har det litt travelt for tida med skolestart rett rundt hjørnet og mye som skal gjøres både i dette huset og det nye huset, så jeg tar bloggingen fremover som det kommer. 

Når det gjelder dilemmaet med kjøkkenfrontene, så har vi bestemt oss for å beholde de vi har kjøpt. Vi forandret kjøkkentegningene våre i siste liten da vi bestilte kjøkkenet for å få til en vegg med vitrinedører. Så nå lot vi vitrinedørene bestemme, og da syns vi uten tvil at Lidingö sine passer best i vårt hus. Dessuten er visst Ramsjö-dørene laserte, ikke lakkerte, og det er jeg heller ikke så begeistret for. Så da ble ikke valget så vanskelig likevel. Tusen takk for alle som engasjerte seg med tips og råd. Det setter jeg stor pris på! :) Dere er skjønne.
Nyt livet!

6 kommentarer:

Hege sa...

I dag har det vært skikkelig høstvær her. Sur vind og regn og litt sol innimellom.

Lykke til med skolestart.

Hege

Hulda sa...

Så fint det var med flagget, havet og den blå himmelen! Flott dørhåndtak under her.

Mona Christin sa...

Hei.

Så bra da. Så slipper dere å kjøre lengre enn langt for å bytte. Verdifull tid som kan brukes på huset, ikke sant? Jeg hadde nok gjort det samme.

Herlig sommerbilde. Vi startet dagen med overskyet, før det ble full sommer. Da jeg dro fra jobben kl 16.15 var det 30 grader. Herlig.

Klem Mona C

Lakka sa...

Jeg tror ikke du kommer til å angre på frontene! Vi har Lidingö og er kjempefornøyd:-)

Så heldig du er som får tilbringe fine sommerdager i båt!

Karma sa...

Tror du kommer til å være glad for valget du tok. Vi har lidingö hjemme hos oss og er kjempe fornøyde. Vitrinedørene er helt kalrt finest i den serien:)

Klem Kaja:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så godt når noe er FERDIG :) Et skritt riktig vei! Ser ut til å bli veldig bra :)

Klem Anette