tirsdag 16. mars 2010

Sunshine award


Jeg er så heldig at jeg har fått award! Og ikke bare en hvilken som helst award heller, men en sunshine award! Og det trenger jeg som snør ned midt i mars. :) Awarden fikk jeg først av Fra huset i svingen, så av RosaEngler, by Beatell og Monicas Verden. Tusen, tusen takk, damer for at dere sender litt solskinn min vei! Det trengs virkelig, for i dag følte jeg meg frisk for første gang på lenge, Anna var i form og jeg trodde vi var over kneika. Så kom Ida hjem fra barnehagen og spydde i sofaen (heldigvis mest på klærne sine vel å merke). Så da er vi i gang igjen. Say no more...

Awarden skal egentlig gis videre til 12 andre, men jeg ber om tillatelse til å stå over det denne gangen. Nå vil jeg bare legge meg og håpe at vi får sove godt i natt. Så derfor gir jeg en solskinnsaward til deg som er innom jordbærpiken akkurat nå. Håper du får en god natt (eller dag, alt ettersom når du leser dette innlegget, hehe).

sol i hjertet

1 kommentar:

Janne Lillian ♥ sa...

Gratulerer med award!!

Men uff så kjedelig med syke barn... Håper hun snart er bedre og at du slipper å bli smittet.

Ha en fin dag ♥

Janne Lillian