fredag 18. desember 2009

Julevask i huset



Nå begynner det å bli litt mer julestemning hos jordbærfamilien. Pappa og jeg har vasket og ryddet her i dag, og det gjør meg lettere til sinns med en gang. Vasking går så mye lettere når man er to om det! Nå snør det ute, og det er jo bare toppen av julestemning.



Pappa reiser hjem igjen i dag etter nesten en uke på besøk her. Han har vært til stor hjelp for oss og til stor glede for jentene. Det er alltid litt vemodig når familien langveisfra som har vært på besøk, reiser hjem igjen. Da er det fint å tenke på at vi sees igjen i romjula, og det er jo ikke så lenge til. Bare litt over en uke det!


Håper dere har det bra der ute. Ønsker dere alle en god helg!

6 dager igjen til julaften!


6 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann.
Så deilig og få vasket huset til jul!! Selvsagt ekstra koselig med litt hjelp:)

Nydelige bilder!
Ha en riktig fin førjulshelg!
Klem Linda

Love Peace Pionies sa...

hei:)
fint med forandringene på bloggen. kunne også tenkt meg bredere midtkolonne...
ååhr, det er så deilig med nyvaska hus...
kan tenke meg det er koselig med besøk av nær fam. når dere bor et godt stykke unna....
Vi skal ha besøk av 5 ungkarer fra sentrumkirken i kveld.. Blir koselig. skal snart hive pinnekjøttet i grytene..
god helg til dere!!

Solveig sa...

Vasket og ryddet skulle jeg også ha gjort! Men nå er julegavene unnagjordt og da er det bare å ta til med rengjøringen. Flotte bilder-fin stemning.
Ha en flott førjulshelg.
Klem fra Solveig

Ruths datter sa...

Så heldig du er da.Hjelp til julevasken.Noen som har det.Trivelig ser det ut hos deg også.
Kos deg i kveld

Epleskrell sa...

Så julefint du har fått det i heimen! Godt med pappaer som hjelper med julevask ;)

Godt med juleferie nå, snuppa? Etter 7 uker jobbing.. vi lærere har det jammen meg fælt ;)

Ha en fin kveld! Stor klem

mi-rachel sa...

så herlig å få hjelp til julevask.
snill pappa!