lørdag 12. desember 2009

Award

Jeg har vært så heldig å få to awarder i det siste! Den øverste har jeg fått av en av mine absolutte favorittblogger, Silje-sin. Hun har et nydelig hjem og virker som en fantastisk dame som jeg har vært så heldig å få bli litt kjent med gjennom bloggen. Tusen takk, Silje! Du gjør meg glad.

Denne andre awarden har jeg fått av ei som er fra min hjemby, og som jeg hadde kontakt med i mine yngre år; Strikkesnuppa. Veldig koselig å treffes igjen på bloggen, og ekstra koselig å få award fra deg, Tusen takk! Denne dame strikker og strikker de nydeligste ting, så ta en titt på bloggen hennes.

Egentlig skal disse awardene sendes videre, men jeg lider av kronisk tidspress for tida, så jeg tar meg ikke tid til å sende videre denne gangen. Men det betyr ikke at jeg ikke er glad for awardene altså! Jeg setter stor pris på at dere valgte å gi meg en sånn oppmerksomhet, TUSEN TAKK! Stor klem til dere begge.


2 kommentarer:

Anne sa...

Gratulerer med vel fortente awardar!
Ha ei herleg helg:)
Klem Anne

Gry Elisabeth sa...

Gratulerer med award ;)