fredag 3. juli 2009

Te og award

Jeg tipper de fleste interiørbloggere har vært på Kid i vår/sommer og kjøpt et og annet av deres kurvserie. Og jeg er intet unntak. Siden jeg tok teboksen min og brukte den til noe annet (som du kan se på her), har jeg brukt flaskeholderen fra Kid som "teposeholder" inntil videre. 


En helt OK løsning, men jeg kommer nok til å kjøpe meg noe annet etterhvert som tar litt mindre plass. For tiden er jeg opptatt med å rydde soverommene oppe, noe som tar mye lenger tid enn jeg hadde trodd. Men jeg må bare få det gjort før vi reiser på ferie, selv om det er nydelig vær ute. Så kommer det nok noen bilder derfra snart.

Jeg har vært så heldig å få to awarder siden sist! Denne kalles "Great attitude and gratitude award". Den har jeg fått av Solveig med bloggen Solbergets mange prosjekt. Kjempekoselig, Solveig, tusen takk!

Sender denne videre til Monica med bloggen Det lille ekstra og Line med bloggen Blandet Drops som alltid skriver så koselige kommentarer hos meg. Tusen takk, jenter, dere er så koselige! :) (Må innrømme at jeg ikke helt skjønner sammenhengen mellom betydningen av awarden og bildet av en lemonadestand, men tanken er det som teller, ikke sant?)

Også har jeg fått denne awarden for tredje gang. Så koselig å få en slik oppmerksomhet fra noen som liker å lese bloggen min. Denne fikk jeg av Eli Anna med bloggen Glad i Hvitt. Tusen, tusen takk! :) Siden jeg har sendt den videre før, velger jeg å ikke gjøre det denne gangen. Men til deg som er innom her: "With friendship this rose is sent your way, hoping you have a wonderful day!"


7 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer :) "if life gives you a lemon, make lemonade" er "attituden" her :)

perler på en snor sa...

Tusen takk! Da er de største jentene sendt på Hessa, og jeg koser meg med et glass rødbrus før resten skal pakkes:) Naomi er heldigvis mye bedre.
Kos dere på tur dere og:)

Monica sa...

Heisann:) Hjertelig takk skal du ha, det satte jeg utrolig pris på:) Du skriver også så utrolig mange koselige kommentarer til meg og jeg syns det er like ksoelig hver gang:)

Nå har vi ferie her hjemme og jeg skal innrømme det at det er en litt merkelig følelse og vite at vi har tre uker uten noe som helst planer. (mesten litt kjedelig, for jeg liker å farte rundt) Men vi skal nok finne på noe kjekt:)

Så koselig å bruke den flaskeholderen til KID til oppbevaring av te. Jeg liker alternative og kreative løsninger. Utrolig skljønn termos du har også:) Nå skal jeg ile inn å kikke på hva du fjorde med teboksen din:)

Klem monica

et kjært hjem sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
et kjært hjem sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
et kjært hjem sa...

Skrev visst så mye feil, måtte slette litt :) den er veldig fin den thermosen din! Lurt med teposer oppi, jeg bruker min til krydder og ketchup. Føler jeg er på restaurant når jeg setter den frem, ikke så hjemmekoselig akkurat :)

Therese sa...

Flere av oss har vært på Kid, ja, jeg kjøpte blant annet en sånn "kurv" til urter, men så endte jeg med å gi den bort :-) Ble en flott gave med 2 urter i.

Kreativt å bruke kurvene dine til teposer, og termosen er veldig fin!