fredag 17. juli 2009

Mailegbaby

Jeg har lenge gått og tenkt på at jeg skulle kjøpe noen Maileg til Ida og Anna. Syns det er litt dyrt, men de er så innmari søte, så da jeg var på Emmas Verden før ferien, kjøpte jeg en babymaileg til hver. Ida ville ha den rosa, så da fikk Anna den blomstrete. Jeg kjøpte litt annet utstyr til dem også som jeg tenkte å spare til gaver senere.


Både Ida og Anna syns det er gøy å leke med disse kaninene. Her om dagen ble det nærmest katastrofe da Anna lå på gulvet og lekte med BEGGE KANINENE PÅ EN GANG! Ida skyndte seg å ta den ene og måtte forsikre seg om at den var hennes. Så tok hun likesågodt Anna sin også, men da sa Anna klart i fra om hva hun syns om det. Det er godt de har litt vilje. :)


I dag skinner sola, og vi skal på stranda! Hurra!


5 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

De er skjønne de der så jeg skjønner godt at småjenter vil ha slike samt krangler om dem:)

Emmas Verden sa...

Søte..både jentene & kaninene ;)
Ha en fin ferie..nå er det snart ferie på meg også ;)
Klem Anne***

Monica sa...

de er så skjønne de maileg kaninene, jeg ønsker veldig en til mi prinsesse men foreløpig har jeg ikke kjøpt. Er litt enig med deg i at de er ganske dyre. Må nok bruke bursdagspenger til det eller ønske seg. Skjønne små baby maileg da:) ser ut som jentene koser seg med dem, ikke rart de krangler om dem;) kos deg masse videre i ferien:) klem monica

Sigrid sa...

Heia!

Tusen takk, blinkskudd tidligere i sommer :)

Vettu hva, med de kolonnene har jeg ikke peilig. Jorid (noe på hjertet) hjalp meg, hun hadde et innlegg der hun tilbydde seg og hjelpe de som ville ha hjelp! Så jeg benyttet meg av det jeg :)

Så flotte de kaninene er, har ingen å kjøpe sånt til. Men skjønne det var de :)

Ha en flott sommerkveld, her er det jordbær på menyen senere :) Skulle egentlig ha muffins, men ombestemte meg på butikken. Norske jordbær - NAM -

Klem fra meg

Anonym sa...

Så søte baby kaniner.

Ønsker deg en fin helg, håper sola skinner hos deg.

Klem Line.