onsdag 10. juni 2009

Strandstoler for de minste

Denne lille strandstolen kjøpte jeg på Kid for en liten stund siden. Kjøpte to faktisk, og hvis jeg ikke husker feil, kosta de 29 kr. stykket. Syns de var så søte og dukkeaktige, så jeg tenkte at jeg ville trekke dem om og ha dem på barnerommet til de minste dukkene. Så i går da jeg holdt på med takkekortene og hadde symaskina framme, ble det endelig gjort.
Stoffet hadde jeg liggende. Det bestilte jeg på Stoff og Stil for et par år tilbake.

Den ene stolen var visst litt skjev. Pytt, pytt. Tror jeg må kjøpe to stoler til som Anna kan få leke med når hun blir litt større. Ida ble iallefall helt fra seg av glede ("Å, tuuuusen takk, mamma!!!"), og satte seg ned med dem med en gang. Tror jeg må sy litt oftere, for det var veldig gøy!


10 kommentarer:

Helene sa...

De var skikkelig søte da:)

et kjært hjem sa...

Så artig! Kan tenke meg hun ble glad :)De var kjempesøte!

MariMaja sa...

Åååå så søte da;)
Klem fra Maja

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

å so søte :) akkurat sånn små jenter likar å leike med :)

Klem M :)

Fru Fjeldhammer sa...

Så søtt!! Det der var en lur løsning!!

klem

mi-rachel sa...

heldigen deg som kan sy.
jeg er bare så dårlig på det.

perler på en snor sa...

Å så søte de stolene ble!
Så faktisk på dem på KID jeg og.- Tenkte kanskje maileg-kanina skulle få seg en.
Ha en god natt:)

Emmas Verden sa...

Så fine de ble ;)Ja det er kjempegøy å sy...det er så mye fint en kan lage selv :) Gleder meg til å se mer...!!!Ha en fin torsdag i regnværet ;)Klem Anne***

Photo-Me-Life sa...

Kreativt å tenke slik, kanskje Caroline også skulle hatt seg ett par slike til sinne søte små dukker....

Det var et fantastisk bra ordtak du kom med!! En av de bedre jeg har hørt, nesten så jeg må blogge om det!

My book of life sa...

Så søte stolene var :) Disse hadde nok pia mi også likt.