lørdag 20. juni 2009

Holly Hobbie

I dag har jeg malt rammer til de søte Holly Hobbie-bildene jeg fant på loppemarked tidligere i vår. De er så koselige, og minner meg veldig om barnerommet fra da jeg var liten. Rammene er furu-rammer fra Obs! som jeg har malt hvite med hobbylakk. Det var vanskelig å finne rammer som passet helt til bildene, så det ble som det ble. 

Gleder meg til å henge opp disse på Idas rom. Men først skal det ryddes og ommøbleres der inne, og det kan jo ta sin tid i og med at vi da må rydde vårt eget soverom først fordi en stor hylle vi har på rommet vårt skal inn på barnerommet. Det ble en lang setning, men det beskriver vel hva jeg føler om hele opplegget. Det tar laaang tid å få orden på de to rommene, derfor blir det utsatt og utsatt til en dag da vi har barnevakt og god tid på oss og det ikke er fint vær ute, og alle andre unnskyldninger vi kan komme på. :) Nå skal jeg gå og legge meg oppe på roterommet. Håper dere alle får en god natt og en herlig søndag!



17 kommentarer:

mi-rachel sa...

ja..de der bildene er skikkelig barndomsminne for meg og.

Margrethes hus og hage sa...

Så koselige bilder! Dette var minner fra barndommen, ja :)

Ha en fortsatt fin helg! Hilsen Margrethe

Havets Datter sa...

De bildene er bare sÅÅÅÅ nydelige! Og ikke minst vekker de gode minner fra barndommen..

god natt..

Janne sa...

Bildene minner meg også om barndommen ja.. skikkelig koselige! Tenker det blir fint på barnerommet! Ha en fin søndag!

et kjært hjem sa...

Kjempefine bilder! Jeg hadde en yndlings T-skjorte med det motivet når jeg var liten :)

Jannicke sa...

Mimre, mimre.. Dette vekker absolutt minner!
Kjekt å se ;o)

Klem til deg.

Camilla sa...

de er kjempesøte! husker jeg hadde sånne selv da jeg var liten! de er dessverre borte nå da...er i oslo og koser meg og har vært rundt på masse flott interiørbutikker!

camilla

Fru Fjeldhammer sa...

Så fine bilder de var søte og jeg husker også disse fra barndommen!

Det blir spennende med rosebusker, fint ble det ihvertfall!

Ha en fin søndag...
klem

Ragnhild / Wallas Verden sa...

De var virkelig søte.
Søte converse sko datteren din har, helt lik min datter sine gitt:)

Ha en skjønn søndag
klem:)

Anonym sa...

Så koselige bilder! :)

blir nok veldig fine når de kommer opp på veggen.

Ønsker deg en fin søndag videre.

Klem Line.

Anonym sa...

Koselige bilder! Jeg husker at jeg hadde mange Holly Hobby ting - gode minner!

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Nå ble jeg litt nostalgisk her:) Jeg husker godt de dukkene, og var nok en favoritt.

Ang den te-boksen. Den har jeg kjøpt i Tromsøs kaffe/te butikk Taras. Det står et merke på den: Riverdale. Om du ikke finner den kan jeg altids kjøpe en for deg og sende i posten, men du må kansje bestemmen deg fort for disse er jo så populære og går vel rett ut av hyllene... (akkurat nå er det 30% på hele butikken, så da er den litt billigere også:)

Ha en superfin søndagskveld!
Klem fra Chatrine:)

LillaLykke sa...

Nydelige :)

Bente sa...

Kjempe-søte bilder!

LYKKEBO sa...

Så søte bilder!:)

God ny uke:=)

Myhome sa...

Koselige bilder!
Syns rammene også ble veldig fine, passer godt til bildene!
Ha en fin uke!
Klem Anita

Karna sa...

Super skjønne bilder, heldig som fant disse...kommer nok til å bli fint på rommet!