mandag 11. mai 2009

Pannekakerøre

Det beste Ida vet å spise til middag er pannekaker. I dag fikk hun velge hva vi skulle ha til middag, og gjett hva det ble! Hun fikk lage sin egen pannekakerøre denne gangen med sitt nye bakesett fra Lisbeth Dahl. Det var kjempestas, så nå blir det vel slik det skal gjøres hver gang.




Da vi var ferdige, hadde ryddet alt vekk, og røra sto og svellet, kom Ida igjen med sin søteste stemme: "Mamma, kan jeg få lov til å lage pannekakerøre en gang til? VÆR så snill, VÆR så snill!!!" Jeg smelter jo selvfølgelig når hun spør så pent, så da måtte hun bare få sitte ved siden av meg på benken mens jeg stekte pannekakene og leke seg litt til. Nyyydelige målebeger fra Rice.




4 kommentarer:

perler på en snor sa...

Å så koselig!
Hvor har du kjøpt det bakesettet?

LillaLykke sa...

Nydelig bakesett! Og for en herlig ny bloggtittel! Klar jeg følger med her :)

mi-rachel sa...

å så søtt.
og søte bilder.

et kjært hjem sa...

Så koselig! Ekstra kjekt å lage mat med fint bakeutsyr :)