fredag 24. april 2009

Hvit hylle?


Denne hylla fikk Herr Rosa og jeg til bryllupet vårt for snart seks år siden. Den henger på kjøkkenet og er full av ting jeg liker. Bryllupsbilde, herlige Greengate-skåler som jeg har fått av gode venninner, også er jeg veldig glad i hjerter. Den lille engelen som henger helt til høyre er jeg veldig glad i. Den fikk jeg for et par år siden i en julekalender av mamma, og har hengt på kjøkkenet mitt siden det. Hylla har jeg mange ganger lurt på om jeg skulle male hvit, men det får heller bli når vi har bygd hus.

3 kommentarer:

KusineMarianne sa...

Så fin blogg du har fått deg! Grattis:-) Du har herved fått deg en stk trofast leser! Klem

fru rosa sa...

Hipp hurra! Da ble jeg glad. :) Håper dere har det bra. Klem!

Karina Ballerina sa...

Velkommen inn i bloggverden.. Du er like ny som meg ser jeg. Litt skummelt dette, men det går seg vel til tenker jeg ;o) På gjensyn!