mandag 18. november 2013

Julereportasje


Ok, jeg kan vel ikke kalle meg en blogger lenger. Ikke en aktiv en iallefall. Men i dag var jeg på butikken og kjøpte juleutgaven av Bolig Drøm, for der er nemlig en bloggreportasje fra jordbærhjemmet, og da ble jeg inspirert til å lete frem noen av bildene jeg tok da NIB-jentene var her i fjor. 

Ellers er jeg utrolig takknemlig for at det fortsatt er noen som gidder å klikke seg inn her på bloggen, og for alle de koselige ordene dere legger igjen. Det er bare bra med oss altså! :) Jeg er litt mer aktiv på instagram (@jordbarpiken_), for det er så lettvint i hverdagen. Bloggen er ikke glemt, og etterhvert kommer jeg til å trappe opp aktiviteten her også. 

Håper dere alle har det bra der ute! 


hilde

5 kommentarer:

Unknown sa...

Leste nettopp reportasjen:)
Kjempefin ♥ Dere har det jo så koselig... :))

Ha en fin fin kveld:)

Gårdsjenta sa...

Så koselig bilde :)

Anonym sa...

Så artig med reportasje da:)
Kjøpte meg bladet nå så skal kikke :)
Fortsatt herlig dag
Klem Merete

Unknown sa...

Savner blogginnleggene dine Hilde! Gleder meg til du kommer tilbake <3

Kjempefin reportasje i siste Boligdrøm! Du har et fantastisk fint hjem!

Hannapat sa...

Beautiful! xoxo