torsdag 7. mars 2013

Metod


Jeg bare MÅTTE låne dette bildet fra Ikeas facebookside og vise dere! Se på det dånelekre kjøkkenet!!! I april lanserer Ikea et nytt kjøkkensystem; METOD. Hadde jeg skulle hatt nytt kjøkken nå, er det ingen tvil om hvilket jeg ville valgt iallefall. :) For flere bilder kan du klikke deg inn til Stylizimo HER.

Nå kommer Ikea til Sunnmøre også. Jeg tror det egentlig ikke før jeg får se det, for man skal ikke tro på alt en leser i avisa, eller hur? Men jeg elsker Ikea, og hele konseptet deres, og krysser alt jeg har for at de skynder seg å bygge et varehus i nærheten. 

I dag skinner sola, og hipp hurra for det. Ha en nydelig dag!


hilde

5 kommentarer:

Mitt Hjerte sa...

Sååå utrolig flott!!!
Mitt valg hadde nok også lett falt på dette her!

Ha en strålende kveld!

Ingunn sa...

Dåååånelekkert is right!!! bra jeg ikke har begynt å pusse opp, skal vente til de kommer til usa:):)

Anonym sa...

Det var flott:)
Klem Merete

TreTette sa...

Kjempefint! Jeg elsker vitrineskap, vi har flere (fra IKEA).. ;)

STYLIZIMO sa...

Det er bare å glede seg! De var så fine alle sammen. Men det grå som du viser her blir nok en ny favoritt blant mange :)

Takk for at du linker til meg i dag!

klem Nina